براورد هزینه رو برای راه اندازی سایت و مجوز های قانونیش گفتم
اگر مشهدی و میخوای فروش جز داشته باشی نیازی به پست و هزینه های گزاف پستی نیستش با پیک موتوری یا اسنپ و... راحت تر ارسال میشه
پیشنهاد اول. اینکه اونقدری رو جنست سود بکش که هزینه ارسال رورایکان بزنی. این خودش یه تبلیغه
بخاطر جذب مشتری حتما درگاه پرداخت داشته باش اکر هم درگیر مالیات و مجوز و... نمیخوای بشی درگاه با واسطه مثل پی پال بگیر که نهایت یک هزینه پورسانت پرداخت میکنی و درگیر گیرهای الکی مالیاتی و... نمیشی
برای سایت باید بلاگ بزنی و مطالب رو خودت بنویسی که سئو بیا. بالا و الا میتونی کپی کنی که در نهایت گوگل میفهمه و جواب عکس میده و اگر وضعت خوبه میتونی بدی سئوکار برات کاراشو کنه
پیشنهاد اخرمم اینه تو دیوار بک فروشگاه بساز و ۰نساتوبذار برای مشتریات درکنارشم به موازاتش کانال ایتا روبیکا تلگرامبذار اکر دیدی کسب و کارت سکه شده و دیگه باید سایت بزنی اون موقع سایت بزن و بیافت تو مجوز و مالیات و....
من چون مشهدم و چنین کسب و کاری رو راه انداختم میگم
اول پول بگیر بعد بفرست
مشتری که بدهکار باشه در میره یا جواب نمی ده و هزینه اضافه برات درست میکنه