2777
2789
عنوان

اداره پست

487 بازدید | 10 پست

بچ ها میخام یک سایت خشگل بزنم ک اون چیزی ک دوس دارمو بذارم داخلش ولی واسه سفارش دادن چون تجربه ندارم مشکل دارم میگن واسه  داشتن  پستچی میشه اداره پست هستش آخه اسنپ باکس هزینش زیاده نمیصرفه واسه فروش جنسایی ک میخام بذارم 

مشکل حمل و ارسال که مشکل حادی نیست مشکل حاد پرداخت و سئو و اعتمادسازی و فروش هست

شما با اداره پست نمیتونید پس کرایه کار کنید چون در اون صورت باید قرارداد ببندید 

اگر داخل شهر میخواین بفروشید بهترینش همین اسنپ پیک هست

اگر هم در سراسر کشور تیپاکس گزینه خوبه چون سرویس پس کرایه رو داره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل حمل و ارسال که مشکل حادی نیست مشکل حاد پرداخت و سئو و اعتمادسازی و فروش هستشما با اداره پست نمی ...

تیپاکسو از کجا پیدا کنم بعد ببخشید من جنسام زیورآلات سنگینی نداره برای پست کردن ولی دوست داشتم اولش بخاطره اینکه راه بیفتم اول تو مشهد سفارش بذارم بعد ک راه افتادم در سرار کشور میشه یکم کمکم کنی تو این موضوع

دوستی نمیخاد جواب همین سوالمو بده 😂فقط

هر سوالی داری بپرس جواب بدم

1- سایت میخوای بزنی یا از اینستا و دیوار و دی جی کا لا و باسلام و... می خوای استفاده کنی

2- تا چقدر میخوای هزینه کنی؟

3- اگر سایت میخوای بزنی درگاه پرداخت میخوای بزنی یا غیر مستقیم برات بزنن وجه رو؟

4- زمان چقدر میتونی بذاری براش؟

5- مشخص کن میزان سود و هزینه رو

هر سوالی داری بپرس جواب بدم1- سایت میخوای بزنی یا از اینستا و دیوار و دی جی کا لا و باسلام و... می خ ...

ج۱ هم سایت میخام بزنم هم اینستا هم تلکرام برا جنسام

ج۲ مگ برای پستچی داشتن جنس و ارسال باید هزینه کلی داد؟

ج۳ صددرصد درگاه پرداخت میزنم وصل میکنم

ج۴ تایمم فعلا آزاده


ما تو مشهد میشینیم تاجایی ک بتونم خوده اداره پست مشهد هم حضوری میرم حرف میزنم فک کنم اینجوری بهتره

ج۱ هم سایت میخام بزنم هم اینستا هم تلکرام برا جنسامج۲ مگ برای پستچی داشتن جنس و ارسال باید هزینه کلی ...

براورد هزینه رو برای راه اندازی سایت و مجوز های قانونیش گفتم

اگر مشهدی و میخوای فروش جز داشته باشی نیازی به پست و هزینه های گزاف پستی نیستش با پیک موتوری یا اسنپ و... راحت تر ارسال میشه

پیشنهاد اول. اینکه اونقدری رو جنست سود بکش که هزینه ارسال رو‌رایکان بزنی. این خودش یه تبلیغه

بخاطر جذب مشتری حتما درگاه پرداخت داشته باش اکر هم درگیر مالیات و مجوز و... نمیخوای بشی درگاه با واسطه مثل پی پال بگیر که نهایت یک هزینه پورسانت پرداخت میکنی و درگیر گیرهای الکی مالیاتی و... نمیشی

برای سایت باید بلاگ بزنی و مطالب رو خودت بنویسی که سئو بیا. بالا و الا میتونی کپی کنی که در نهایت گوگل میفهمه و جواب عکس میده و اگر وضعت خوبه میتونی بدی سئو‌کار برات کاراشو کنه

پیشنهاد اخرمم اینه تو دیوار بک فروشگاه بساز و ۰نساتو‌بذار برای مشتریات درکنارشم به موازاتش کانال ایتا روبیکا تلگرام‌بذار اکر دیدی کسب و کارت سکه شده و دیگه باید سایت بزنی اون موقع سایت بزن و بیافت تو مجوز و مالیات و....

من چون مشهدم و چنین کسب و کاری رو راه انداختم میگم

اول پول بگیر بعد بفرست 

مشتری که بدهکار باشه در میره یا جواب نمی ده و هزینه اضافه برات درست میکنه

براورد هزینه رو برای راه اندازی سایت و مجوز های قانونیش گفتماگر مشهدی و میخوای فروش جز داشته باشی نی ...

آفرین به نظره خودمم فعلا سایت نزنم از پیچ اینستا شروع کنم و لینک کانال تلگرامو و روبیکامو رو هم تو پیچ بزنم بعد ک دیدم راه افتادم سایت میزنم میدونی ذهنم خیلی درگیره استرس دارم چون همزمان میخام سه تا کارو باهم شروع کنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز