سلام من ۱۹ سالمه مجردم ی ماه پیش رفتم پیش ماما گفتن تنبلی دارم و بهم قرص ال دی داد و گفت از روز سوم پری بخور بسته تموم شد ی هفته فاصله بده باز بسته بعدی
الان دو شبه بسته تموم شد و من نخوردم از دیشب دل درد پریودی دارم تا الان ولی نشدم فقط ی لکه حس میکنم قهوه ای دیدم
چون تا ب حال اینجوری نبودم
کسی میدونه چیه؟چرا پریود نمیشم پس