2777
2789
عنوان

مادرای سیگاری

3375 بازدید | 42 پست

آدم میاد اینجا فکر می کنه هیچ کس نمی‌کشه 

امروز توی جلسه اولیا مربیان مدرسه دخترم دیدم خیلی از مادرا میکشن. اونایی هم که نمی‌کشن خیلیاشون ویپ دارن.

نی نی سایت ی ها یه جوری وانمود می‌کنن انگار زن سیگاری خرابه دور از جون خودم و بقیه.



نمیگم افتخار داره ولی خجالت هم نداره 

من خودم هم زیاد میکشم ولی هیچ وقت بوی بدی نمیدم 

و خدایی که به شدت کافیست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا اینجا همه نوع قشر هست. ولی اون دسته جرات صحبت کردن ندارن از ترس تعلیق واسه همونه که همیشه نظر افراد راستی رو میخونی

به نام خدایی که ما رو بنده خطاب نکرد بلکه فرزند خودش خطاب کرد.✝

دوست منم میکشه باردار هم هست خیلیییی هم دختر خوبی از لحاظ اخلاقی اینا 


“ببخشید و چشم بپوشید ، آیا دوست ندارید خداوند شما را ببخشد؟ و خداوند بسیار آمرزنده و مهربان است.”🌹(22- نور)

آره موافقم با شما 

برای زن و مرد، مضره

جنسیتی کردنش و دوست ندارم. 


ولی رو فرش قرمز کشیدن نماد عقب افتادگیه! 

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 

خب الان سیگار کشیدن چه مزیتی داره؟ افتخاره؟

بسا چیزی را خوش نداشته باشید، حال آنکه خیر شما در آن است و بسا چیزی را دوست داشته باشید، حال آنکه شر شما در آن است. و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید. بقره آیه۲۱۶  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792