آدم میاد اینجا فکر می کنه هیچ کس نمیکشه
امروز توی جلسه اولیا مربیان مدرسه دخترم دیدم خیلی از مادرا میکشن. اونایی هم که نمیکشن خیلیاشون ویپ دارن.
نی نی سایت ی ها یه جوری وانمود میکنن انگار زن سیگاری خرابه دور از جون خودم و بقیه.
نمیگم افتخار داره ولی خجالت هم نداره
من خودم هم زیاد میکشم ولی هیچ وقت بوی بدی نمیدم