naznan_1390 مدیر استارتر عضویت: 1403/04/11 تعداد پست: 6684 عنوان بیان 32 بازدید | 0 پست یه نفر همین چند دقیقه پیش تاپیک زد که واقعا از این رو به اون شدم لعنت به اسرائیل که مسلمون کشی میکنه اما خوب چندین نفر از مردم خودمون توی اعماق زمین یه تیکه استخون هم ازشون باقی نمونده من واقعا برای لبنان متاسفم اما خوب این نشون میده ما غریب پرستیم 1403/07/07 | 18:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب