2789
اسم دختر من ساینا ولی نیت کردم اگه خدا بهم پسر داد اسمش می زارم امیرعلی واسم مهم نیست بهم نياد

لزومی هم نداره بیاد! اینا دو شخصیت مستقلن. مگه کجا و چقدر قراره اسمشون با هم گفته بشه...یا اصلا چه اهمیتی داره که هماهنگ باشن! هر چی دوست دارین بذارین.

زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
چقدر اسمای جددددییییید اصلا نشنیده بودم  ولی قشنگه👌👌😍😍😍

چند سالی هست ولی کمه.مرسی عزیزم.اسم پسر شقایق دهقانم نویان

من شک ندارم یکی هست که تو خواب از ما کار میکشه! وگرنه این حجم از خستگی اول صبح غیر عادی😩😩😩😩

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

لزومی هم نداره بیاد! اینا دو شخصیت مستقلن. مگه کجا و چقدر قراره اسمشون با هم گفته بشه...یا اصلا چه ا ...

منم همینو میگم والله

مگه حتما باید ست باشه آخه 😞😞😞

خدایا مرسی که دخترموبهم دادی❤❤❤
منم اصلا برام مهم نيست كه اسم پسر و دختر همخواني داشته باشه اسم پسر بايد أبهت داشته باشه و اسم د ...

 دقیقا راست گفتی منم داشتم به همین فکرمیکردم😁😁😁

خدایا مرسی که دخترموبهم دادی❤❤❤

وقتي براي دخترم اسم انتخاب ميكردم فقط به خاص بودنش و معنيش فكر ميكردم


ولي اگه يه روز پسر دار بشم فكر نكنم اصلا ربطي به اسم دخترم داشته باشه



[smiley]l/l_71.gif[/smiley] 💝بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم.💝 

پسر من امیرحسین،

پسر بعدیم امیرحافظ بود که قسمت نشد بمونه

ولی درآینده دختر و پسر گیرم بیاد همون امیرحافظ دختر هم ایلماه میزارم

آذین و آیلین و رستا و آیناز هم دوست دارم حالا ببینم خدا چی میخواد

وقتي براي دخترم اسم انتخاب ميكردم فقط به خاص بودنش و معنيش فكر ميكردم ولي اگه يه روز پسر دا ...

 آفرین👏👏👏حالا اسم دخترخانم چی هست

خدایا مرسی که دخترموبهم دادی❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز