2777
2789

سلام 

طبیعیه 

چون فست برای همه مناسب نیست 

همچنین نباید زیر ۱۵۰۰ کالری میل کنید در طول روز

 درباره مهاجرت تحصیلی راهنمایی کردم، لطفاً اول تاپیکا رو بخونید، ممکنه جوابتون همون‌جا باشه :)

سلام طبیعیه چون فست برای همه مناسب نیست همچنین نباید زیر ۱۵۰۰ کالری میل کنید در طول روز

با فست کم می کردم اما الان اینجوری شذ

لطفا افراد زیر ۲۰ سال جواب تاپیک های من رو ندن اطلاعات شما به درد من نمی خوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با فست کم می کردم اما الان اینجوری شذ

می‌دونم و متوجه منظورتون هستم

از دیدگاه علمی وقتی یه مدت بدن شما در معرض فست طولانی مدت قرار بگیره، فکر می‌کنه قحطی اومده و چربی های بدن رو ذخیره می‌کنه واسه بقا 

اینکه شما چند ماه اول فست وزن زیادی از دست بدین طبیعیه ولی بعدش بدن می‌ره رو حالت قحطی مخصوصا اگه کالری دریافتی هم زیر ۱۵۰۰ باشه 



 درباره مهاجرت تحصیلی راهنمایی کردم، لطفاً اول تاپیکا رو بخونید، ممکنه جوابتون همون‌جا باشه :)

وقتی هیچی نخوردی لاغر کردی و الان دیگه بدنت عادت کرده به قحطی 

خب چجوری انتظار داری استپ نکنی اخه


نخوردن که شرط نیست

درست خوردن شرطه

شروع کاهش وزن ۱۴۰۳/۴/۱ وزن اولیه ۷۸ کیلو.هدف ۷۰.......    ۱۴۰۳/۴/۲۸ شدم ۷۳ کیلو.....۱۴۰۳/۵/۹ شدم ۶۹/۵۰۰ کیلو.......من عاشق همسرم و پسر عزیزم هستم❤️عاشق مادرم و مادرشوهرم هستم❤️از نعمت جاری محرومم😮‍💨ولی یه دونه خواهرشوهر خوشگل دارم که باهم عین خواهریم❤️همسرم معلم هستن و من لیسانس ولی خانه دار🤗دوست دارم به پسرم عشق مادری بدم.و برای شغل اقدامی نکردم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز