2777
2789
عنوان

اچ پی وی😔

317 بازدید | 14 پست

خانما امروز با واجبی موهای ناحیه تناسلیم و زدم، متوجه یه زائده شدم،(( تست اچ پی ویم منفی شد هفته پیش))

امرور رفتم دکتر معاینه کرد، بهم گفت اصلا چیز خطرناکی نیست حتی نیاز به لیزر و کرایو هم نداره، ازش پرسیدم اچ پی وی هست؟ گفت اگر هم باشه چیزه مهمی نیست، مهم اینه که تستت منفی شده، جواب سر راست بهم نداد، آخرش پرسیدم من خیلی وسواسی ام بلاخره اچ پی وی هست یا نه، گفت از نظر من نیست اصلا نگران نباش ولی دارم دق میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آزمایش اچ پی وی میتونه کاذب باشه 

حتما سیستم ایمنی بدنت قوی بوده ک منفی شده 

هفته ای یکبار بشین سرکه سیب،قرص پاورفیت مصرف کن روزانه ۱عدد،آویشن و پونه رو قاطی کن بخور،شربت اسطوخودس از عطاری بگیر بخور،قارچ شیتاکه تهیه کن بخور گرونه ولی در حد توانت

بعد مبتلا شدن دیگه واکسن فایده ای نداره ولی توصیه میکنن ۳دوز بزنیم ایتالیایی پیدا کردی بهتره از سایت آمازون میتونی اصلیش رو تهیه کنی

واینکه مواظب باش عفونت نگیری اچ پی وی با عفونت خطرناکه 

واینکه تو میتونی زگیل رو ازبین ببری ویرووس تا آخر عمر تو بدنت هست چون چسبیده د ان آ بدن باید سیستم ایمنیت قوی کنی 

برای قوی کردنش نکاتی ک بالا گفتم رعایت کن

آخه یه پماد داد گفت بزن روش تا بره، ولی پماده اصلا گیر نمیاد

دارو سازها میتونن بسازن. باید ترکیباتش رو بدونن..

ذهن خودت رو درگیرش نکن. وقتی تست شما منفی شده این همه نگرانی چرا


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز