2789
عنوان

خرید قبر

190 بازدید | 7 پست

ما اصفهان هستیم این قطعه که داداشم هست پر شده

من میخوام همین جا خاکم کنن

جریان قبر دو طبقه چیه

نمیشه تو قبر داداشم منو بزارن

الان امدم اینجا دارم له میشه که جا برا من نیست


کاربری دست دو نفره......تعلیق نکن .                                       کیمیا دانشجو پزشکی 💕

تو شهر ما ی قبرستون رایگان هست پول جای قبر نمیدن مردم

متولد ۸۴هستم نه ۹۰🌱تا خودم نگفتم لایک نکن🌱ما از نسل کوروش بزرگ هستیم نه اعراب پس اصلیت و دین  خودتونو فراموش نکنید(چو روزی مرا عمر پایان رسید. زمانی که جانم ز تن پر کشید. نه تابوت باید مرا بر بدن. نه با مومیایی کنید ام کفن. که هر بند این پیکرم بعد از این. شود جزوی از خاک ایران زمین) 🌱                      کوچه دیاگون. سکوی نه و سه چهارم. هاگوارتز. گریفیندور

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قبر دادشت اگه دو طبقه اس آره میشه ولی اگه یک طبقه باشه که نمیشه دفن کرد مگر اینکه ۲۰یا۳۰سال گذشته با ...

نمیدون فک نکنم

کاربری دست دو نفره......تعلیق نکن .                                       کیمیا دانشجو پزشکی 💕

ای بابا اون که رفت رفت چه فرق داره کجا خاک شه مهم روح که پاک بمونه و جاش خوب باشه جسم که چند روز بعد ...

😭😭😭😭😭😭😭

کاربری دست دو نفره......تعلیق نکن .                                       کیمیا دانشجو پزشکی 💕

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز