2777
2789
بالاترین‌وزنت تا حالا چند بوده ..سایز النگوت چنده؟؟

سوال سخت نپرس😂😂😂😂😂

اما خیلیوزن کم کردم چندسال پیش.ی

برا بارداری و بعدش چاق شده بودم.البته چون قدم بلنده خیلی فاجعه نبودم

النگو فک کنم دو یا سه یادم نیست 

طلا هامو برا خونه فروختم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان دوس دارین یکی عکستونو برداره؟؟؟ذخیره کنه بعد بفرسته  اینجا ؟؟؟؟؟ن دوس دارین؟؟

مكه مرض دارن؟

انشاالله خدا شما رو صحیح و سالم تو بغلم بزاره خدایا شکرت ازت ممنونم که منو به ارزوم رسوندی🙏🏻🌹
سوال سخت نپرس😂😂😂😂😂 اما خیلیوزن کم کردم چندسال پیش.ی برا بارداری و بعدش چاق شده بودم.البته چون ...


من النگوم شماره ۴ وزنم ۹۰ قدم ۱۷۸ ...اگه رژیم خاصی داری بگو ...لطفا البته منظورم از النگو درشتی و ریزی استخوانه 🤣🤣🤣

سکوت کنین سکوت خیلی خوبه 🤐🤐🤐لطفا نگین تو همونی نبودی که !!!!!بدم میاد 😏😏😏😏
رژ مایعه ؟

اره 

چاق نبودم اما بخاطر خوشتیپ تر شدن حاضر شدم از خوراکی های خوشمزه دست بکشم و فقط به هدفم فکر کنم وزن اولم ۵۷ بود و الان شدم ۵۰ خواستن توانستن است💪 آهای چاقالو باتوام یکم به خودت بیا😑 هرکی خواست شروع کنه بگه تا کمکش کنم ..دلم نمیخواد لاغر شدن واسه دوستام آرزو باشه😊درضمن!( چاقالو مزاح بودا ناراحت نشی دوستم😉)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز