2789
عنوان

چقد دخالتتتت😔

414 بازدید | 28 پست

بچه هااا من عروسیم دو ماه و نیم دیگس، شوهرمم میگه هنوز وقت داریم کم کم بریم دنبال خریدامون، لباس عروس و‌کیف و آرایشگامم کاراش انجام شده، اما خانوادم همش دخالت میکنن، مامانم هی میگه چرا سرویستو نمیخری؟ دلیلش چیه؟ چرا خونه نمیگیرین؟ منم گفتم حق نداره دخالت کنه، به نظر شما کارش درسته؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همیشه طرف پدر مادرت بگیر بهشون بی احترامی نکن اونا صلاحتو میخان😊

نگران فردایت نباش خدایه دیروز وامروزت،خدایه فرداهم هست😊ما اولین بار است بندگی میکنیم او قرن هاست خدایی میکند،بهش اعتماد کن🙏🙏💕خدایه خوبم من بهت ایمان دارم من مطمعنم زندگیمو درست میکنی بهت ایمان دارم 💜انشالله

مادرا دلواپسن همین دخالت نکرده 

دخالت یعنی شما یه خونه ای بپسندی مادرت بگه نه به هیچ عنوان این و نگیر برو اونی که من میگم و بگیر

فقط دلشوره دارن طفلیا همین

هرروز که از خواب بیدار میشید اگه دیدید تو ایران اتفاق ناراحت کننده‌ای نیفتاده تعجب نکنید  صفحه رو یه رفرش کنید خودش درست میشه🙄

اکرقراره اجازه دخالت به خانواده شوهرندی به خانواده خودتم نره اینجوری اعصابت سرجاشه

بحرفای مامانت گوش کن دعواش نکن خوب بدتونمیخوادولی مادرایوقتایی بانگرانیای زیادوبیموردباعث دلخوری میشن بین زن ومرد

شوهرتم که داره میخره حالااگرنمیخواست ومیخواست اززیرش دربره بازیحرفی 


وخدایی که بشدت کافیست
مادرا دلواپسن همین دخالت نکرده  دخالت یعنی شما یه خونه ای بپسندی مادرت بگه نه به هیچ عنوان این ...

آخه هر روززز میگه، هرچی هم با احترام توضیح میدم که به وقتش همه چی میگیریم، باز میگه شوهرت رو هوا حرف میزنه😐

اتفاقا این حقه مامانته که دخالت کنه سختی کشیده دختر بزرگ کرده تا راحتی و خوشبختی شو ببینه نه اینکه ب ...

دخالت اصلادرست نیس بیشتراسترس میده من خیلی ازمادرزنارودیدم یکاری کردن دخترش سرزندگیش نمونه 

البته موردایشونونمیگما

ولی درکل به هیچکس اجازه دخالت داده نشه بهتره نظرچرافرقداره 

وخدایی که بشدت کافیست

من به خاطر سن کمم همه چیز رو سپردم به مامانم و الان کاملا پشیمونم..😔چه چیزایی که خودم دوست داشتم و نشد حتی مدل لباس عروسمم مامانم انتخاب کرد ...به نظرم خوبه بها بدی ولی نه تا اندازه ای که از خودت بگذری ....ولی به هرحال مادرت نگران برگزاری مراسم عروسیته

بعضیا سواد حرف زدن ک ندارن ❌هیـــچ❌شعور خفه شدنــ هم ندارن😥

این اصلا دخالت نیست فقط پیگیره 

بلاخره زندگی دخترشه دوست داره همه چی تموم‌باشه به موقع باشه 

خدایا شکرت بابت رسیدن به آرزوهام،هیچوقتتتت از خدا ناامید نشید ، امید و توکل معجزه میکنه .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792