2777
2789
عنوان

پزشکی بشم

145 بازدید | 12 پست

نامزدم دندون پزشکه من دانشجو روانشناسی می خوام کنکور بدم برای پزشکی بنظرتون یواشکی شروع کنم از امروز؟ ۲۰سالمه

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

یه چندتا مصوبه اومده اونارو نگاه بنداز.... دیگه مثل سابق نیست

میشه بگی چیا هست به دانش آموز دسترسی ندارم بپرسم

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منابع و کتاب داری؟

قایمکی که نمیشه بلخره یه روز میفهمن

یه بنده خدایی میگفت دیدی قلب بعضیا از جنس سنگ میمونه ؟                                                      گفتم یعنی خیلی بیرحمن؟                                                                                                       گفت نه یعنی وقتی یکی و دوست داشته باشن اسم اون شخص تا ابد تو قلبشون حک میشه و هیچ وقت پاک نمیشه ...
منابع و کتاب داری؟قایمکی که نمیشه بلخره یه روز میفهمن

اگه قبول نشم خیلی ضایع هست جلو خانواده شوهرم پسرشون دکتر من قبول نشم 

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

پزشکی آسون نیستا 🫤 اگه میتونی چندین ساعت در روز درس بخونی شروع کن اونم معلوم نیست بشه یا نشه

آخه دوست ندارم کمتر باشم 

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

میشه بگی چیا هست به دانش آموز دسترسی ندارم بپرسم

🔴 قانون جدید محرومیت از کنکور به طور خلاصه و کامل:


-امسال اگه پزشکی، دندون، دارو و دامپزشکی هر چی قبول شی چه روزانه چه پردیس چه آزاد از کنکور ۴۰۴ محرومی


-برای سایر رشته ها اگه امسال فقط روزانه قبول شی از کنکور ۴۰۴ محرومی


-اگه دانشجوی روزانه و ورودی ۴۰۲ هستی واسه کنکور ۴۰۴ محروم نیستی فقط باید انصراف بدی قبل ثبت نام


-اگه امسال و یا سالهای قبل هر دوره شبانه،آزاد،پیام نور، پردیس چه با آزمون چه سوابق قبول شده باشی که دندون ودام و دارو و پزشکی نباشه،هیچ محرومیت و محدودیتی واسه کنکور ۴۰۴ نداری. سال بعد کنکور میدی بعد جوابا میتونی بری از دانشگا قبلیت انصراف بدی


-اگه امسال با سوابق تحصیلی روزانه قبول بشی از کنکور ۴۰۴ محروم نیستی ولی برای ثبت نام کنکور باید انصراف بدی

-------- 


چه ربطی داره الانم کمتر نیستی ها 🫤

من حس کمتر بودن دارم یعنی کم نیستم؟

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

🔴 قانون جدید محرومیت از کنکور به طور خلاصه و کامل:-امسال اگه پزشکی، دندون، دارو و دامپزشکی هر چی قب ...

ممنونم

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز