سلام دوستان
من الان نزدیک ۱۰ یا۱۲روزه مهریه امو اجرا گذاشتم
رفتم دفترخانهذای ک عقد کردم نامه گرفتم بردم ثبت
بهم برگه توقیف ماشبن دادن چیزی ب نام همسرم نیس فق ماشین داره
من هنوز ماشینو توقیف نکردم یعنی نمیدونم چطوریه پلیس باید توقیف کنه یا چی؟
الان چند روزه هیچ خبری نیس ابلاغیه ای هم نمیاد کسی تجربه ای داره راهنماییم کنهههه ممنون میشم