۱۶ سالمه.. دوسه سالی هست سر هرچیز کوچیکی عصبی میشم و وقتی عصبی میشم دلم میخااددد با تموم وجودم داد بزنم یا همش میخام با یکی دعوا کنم. هر چیزی هم دم دستم باشه میشکنمش..یعنی خیلییی پر میشم خیلی. حتی چندباری شدع حرصمو سر یکی خالی میکنم. البته فقط وقتی عصبی میشم. چیکار کنم؟ دیوونم یعنی؟💔خستم