2789
عنوان

چرا اینطورم

76 بازدید | 15 پست

۱۶ سالمه‌‌.. دوسه سالی هست سر هرچیز کوچیکی عصبی میشم و وقتی عصبی میشم دلم میخااددد با تموم وجودم داد بزنم یا همش میخام با یکی دعوا کنم‌. هر چیزی هم دم دستم باشه میشکنمش..یعنی خیلییی پر میشم خیلی.    حتی چندباری شدع حرصمو سر یکی خالی میکنم. البته فقط وقتی عصبی میشم. چیکار کنم؟ دیوونم یعنی؟💔خستم

کاربری دست دوتا خواهره🌸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اینطوریم خیلی حس مضخرفیه همش در حال کنترل خودمم اگه با کسی بحث کنم بعدش کلی عذاب وجدان میگیرم

دقیقا منم همیطورم

اما وقتی عصبی میشم دیگه عذاب وجدان و این حرفا حالیم نیس

کاربری دست دوتا خواهره🌸

خب یعنی تو این سن همه اینطورن؟

بیشتر بچه ها تو این سن به خاطر تغییرات هورمونی زود عصبی میشن،به نظرم بهتره یه روتین خود مراقبتی هم داشته باشی

اگر داری اینو میخونی،میشه لطفا واسه سلامتی خودم و خانواده ام یک صلوات بفرستی؟🥺مرسی قشنگم
بیشتر بچه ها تو این سن به خاطر تغییرات هورمونی زود عصبی میشن،به نظرم بهتره یه روتین خود مراقبتی هم د ...

چی بگم... وقتی عصبی میشم دیگه این چیزا حالیم نمیشه

کاربری دست دوتا خواهره🌸

چی بگم... وقتی عصبی میشم دیگه این چیزا حالیم نمیشه

گلم شما باید تو این سن با پدر و مادرت زیاد مشورت کنی چون اکثر نوجوان های هم سن شما میتونن یه خاطر یک عصبانیت ساده پشیمونی به بار بیارن

اگر داری اینو میخونی،میشه لطفا واسه سلامتی خودم و خانواده ام یک صلوات بفرستی؟🥺مرسی قشنگم
گلم شما باید تو این سن با پدر و مادرت زیاد مشورت کنی چون اکثر نوجوان های هم سن شما میتونن یه خاطر یک ...

و الانی ک از دست پدرمادرم عصبیم چیکار کنم؟ اونا باعث شدن انقد پرخاشگر شم

کاربری دست دوتا خواهره🌸

و الانی ک از دست پدرمادرم عصبیم چیکار کنم؟ اونا باعث شدن انقد پرخاشگر شم

چی بگم والا،حتما با یه مشاور خوب مشورت کنین

اگر داری اینو میخونی،میشه لطفا واسه سلامتی خودم و خانواده ام یک صلوات بفرستی؟🥺مرسی قشنگم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792