2777
2789
عنوان

حسم طبیعیه ینی

18 بازدید | 0 پست

من دانشجوام شهر خودم دانشگاه دولتی 


شاید باورتون نشه ولی همه ی دوستای بومیم با ماشین میرن و میان ، غیر از من 


اصن یه حس بدی دارم 


از دانشگاه که میایم بیرون همشون میرن سوار ماشینشون میشن و میرن 


منم میرم ایستگاه اتوبوس یا تاکسی 




خیلیییی حس کمبود دارم 


حس بدبختی 


من عاشق درس بودم همیشه و هستم 


ولی اینارو که میبنم واقعا حس بدبختی بهم دست میده 


نه اینکه حسود باشما 


نه 


ولی به خدا میگم خدایا ینی یه پراید درب و داغون سهم من نبود ؟؟؟؟


بابامم ماشینشو بهم نمیده






خواهش میکنم خواهرانه راهنماییم کنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز