من دانشجوام شهر خودم دانشگاه دولتی
شاید باورتون نشه ولی همه ی دوستای بومیم با ماشین میرن و میان ، غیر از من
اصن یه حس بدی دارم
از دانشگاه که میایم بیرون همشون میرن سوار ماشینشون میشن و میرن
منم میرم ایستگاه اتوبوس یا تاکسی
خیلیییی حس کمبود دارم
حس بدبختی
من عاشق درس بودم همیشه و هستم
ولی اینارو که میبنم واقعا حس بدبختی بهم دست میده
نه اینکه حسود باشما
نه
ولی به خدا میگم خدایا ینی یه پراید درب و داغون سهم من نبود ؟؟؟؟
خواهش میکنم خواهرانه راهنماییم کنید