2789
عنوان

کمک💔

88 بازدید | 11 پست

یکیو خیلی دوس دارم یک طرفه س همه چی 

همش دارم گریه میکنم تمرکز ندارم حتی موقع غذا خوردنم اشکام میاد مجبورم غذامو بیارم تو اتاقم 

موقع درس خوندن یه دفعه صفحه تار میشه و چشام پر اشک

تو رو خدا بهم راه حل بدین چطوری فراموش کنم؟ 

البته فراموش که نمیشه ولی حداقل بتونم درسامو بخونم.. 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تو دوران دانشگاه اینجوری شدن رفتم نمازخونه ی خوابگاه این قدر تو حالت سجده اشک ریختم و به خدا گفتم خودت مهرش رو از دلم ببر و خدااین لطف رو بهم کرد

خدایا در آرزوی آنچه برایم مقدر نکرده ای خسته ام نکن

اینکه عاشق یه ادم پوفیوزی من در تعجبم 

بیخیالش شو به این فکر کن اگه ادامه بدی با این ادم به جاهای بدی میرسی نتیجه اش خوب نیس 

و اینکه خدا نجاتت داده باور کن بعضی وقتا میگی وای خدا در حقم بد کردی فلان وبیسار اما خیلی در حقت خوبی کرده اون موجود رو از زندگیت به راحتی حذف کرده 

خوشحال باش 

اینکه عاشق یه ادم پوفیوزی من در تعجبم بیخیالش شو به این فکر کن اگه ادامه بدی با این ادم به جاهای بدی ...

 اخه ‌پفیوز نیس بدی ازش ندیدم خیلی عزیزه برام فقط دوسم نداره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792