کیانا_ مدیر استارتر عضویت: 1401/06/28 تعداد پست: 26 عنوان دندان ارتش 134 بازدید | 7 پست سلام دوستانی ک خودتون تجربه داشتین یا از اطرافیان کسی بوده ممنون میشم ازتون راهنماییم کنین 1403/06/31 | 20:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مندلارامم عضویت: 1399/02/22 تعداد پست: 7700 اگه هدفت دندانپزشک شدنه برو چون یه کم سخت گیرن فقطم باید بیمارستان ارتش کار کنی اگه با این چیزا مشکل نداری برو خوبه به نظر من نرهای بی ناموس نفرت انگیز خاله خانباجی درخواست ندین که حالم ازتون به هم میخوره
کیانا_ مدیر استارتر عضویت: 1401/06/28 تعداد پست: 26 عزیزم باید به شرایط خودت نگاه کنی بعد تصمیم بگیری از بس فک کردم دیگه رد دادم نمیدونم چی خوبه
کیانا_ مدیر استارتر عضویت: 1401/06/28 تعداد پست: 26 اگه هدفت دندانپزشک شدنه برو چون یه کم سخت گیرن فقطم باید بیمارستان ارتش کار کنی اگه با این چیزا مشکل ... نه مطبم میزنن صبا باید بیمارستان باشی عصرا مطب
مندلارامم عضویت: 1399/02/22 تعداد پست: 7700 نه مطبم میزنن صبا باید بیمارستان باشی عصرا مطب خوبه که نرهای بی ناموس نفرت انگیز خاله خانباجی درخواست ندین که حالم ازتون به هم میخوره