2777
2789
عنوان

غم بزرگی دارم

135 بازدید | 20 پست

بهترین سریال های زندگیم رو دیدم و تموم شدن و حس میکنم افسردگی بعد سریال گرفتم 

 و یه روز دیگه باید برم مدرسه 

یه خواب غمگین دیدم و امروز کلا بغض داشتم همش:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخاطر سلامتیت شکر کن و اینکه میتونی بری مدرسه خیلیا نمیتونن

اخه مدرسه بریم آخرش چی ؟اخرش معلوم نیست چی میشه آینده نداریم اصلا

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

کاش همه غمای منم به بزرگی این غم های تو بود🥹

خیلی خوشحال باش چون دوران بی دغدغه ای رو داری میگذرونی؛

زندگی خیلی سخت و پیچیدست

فعلا خوش بگذرون

یه روزی به این دغدغه هات حسرت میخوری:(

اگه اینجارو خوندی یه صلوات واسه حاجت دلم بفرست مرسی دوستم🫂💋🌸
چرا ندارین خوب درس بخونین به ملت کمک کنین مثلا دکتر شین نیازمندارو رایگان درمان کنین

دکتر ؟؟اصلا تو ایران امکان ندارع همش سهمیه و پارتی به حرف آسونه آنقدر آدم هستن سال ها پشت کنکور موندن هر سال هم سخت تر میشه حالا یه عده میگن بخونی میشه ولی نه چرا چون اصلا ایران برنامه نداره الان تراز سیوی آوردن کسی که پارسال رتبه خوب بود امسال افتضاح شده بود بخاطر تراز سیوی سهمیه ۵ درصد سهمیه ۲۵ درصد که دو تا صفر میبرع اون امتحان های نهایی که هزار تا هست سوالایی که اصلا استاندارد نیستن های اگه بخوام توضیح بدم کامل خیلی طول می‌کشه ولی تو ایران با کنکور آدم به هیچ جایی نمی‌رسه تازه اونم اگه قبول شی که امکان ندارع با این همه همه پارتی و سهمیه و تراز سیوی

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

بازم تاپیک مدرسه😭کاش من جای همتون میرفتم مدرسه😭😂

کاش به جای من می‌رفتی 🙂💔

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

دکتر ؟؟اصلا تو ایران امکان ندارع همش سهمیه و پارتی به حرف آسونه آنقدر آدم هستن سال ها پشت کنکور موند ...

وای دختر چرا انقد بد بینی تو اونارو بسپار به خدا حالا بخون نخونی چیکاره میشی مثل من صب تا شب تو ۲۳ سالگی دیسک کمر گرفتم انقد تو آرایشگاه موی مردمو رنگ کردم تازه من لیسانسم دارم اینم نداشتم که هیچی 

ببخشدی دغدغه شما چیه

من الان خودم

تو زندگی شخصیم مشکلاتی دارم که باید باهاشون کنار بیام هرچند سخت، 

توی جسمم بیماری دارم که تموم روانم رو درگیر کرده؛

از این طرف باردارم و باید تموم فکرم پیش بچم باشه ولی تموم وجودم درگیر دو مورد بالاست

از این طرف مشکلات و اختلاف نظر های خانواده همسر

خرج و مخارج اجاره خونه

آینده خودمون و بچه هامون

وضعیت جامعه و گرونی

و و و

اینا همه هست

حاضر بودم الان دغدغم ناراحتی برای تموم شدن سریال مورد علاقم و شروع شدن مدرسم بود ولی دغدغه های بالا رو حداقل برای یک هفته نداشتم…


اگه اینجارو خوندی یه صلوات واسه حاجت دلم بفرست مرسی دوستم🫂💋🌸
وای دختر چرا انقد بد بینی تو اونارو بسپار به خدا حالا بخون نخونی چیکاره میشی مثل من صب تا شب تو ۲۳ س ...

بخدا من میخونم درست زیاد در اون حد نمیخونم چرا چون میترسم بخونم این همه آخرش هیچی نشه آنقدر آدم دورو برم دیدم خوندن و هیچی نشدن منم دیگ امید ندارم این همه بخونی آخرش هیچی هعی لعنت به این زندگی من پارسال یازدهم بودم معدل نهاییم ۱۵ شد یعنی افتصااح هیچی نمیااارم ولی دوستم شدن بود ۱۹/۹۶ خب معلومه قبول نمیشم تازه کلی خر هم زدم 

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

بخدا من میخونم درست زیاد در اون حد نمیخونم چرا چون میترسم بخونم این همه آخرش هیچی نشه آنقدر آدم دورو ...

ببین فقط بخون میشی بزار تو اولین نفر موفق بین اطرافیانت باشی 

ببین فقط بخون میشی بزار تو اولین نفر موفق بین اطرافیانت باشی

چی بگم خدا کنه ممنون 

چارلی چاپلین عادت ندارم دردم را به کسی بگویم پس خاکش می کنم زیر چهره خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی🖤🌼

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز