2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خودم تتو کارم یا از بیحسی خوب استفاده نکردن یا خیلی فشار دستشون زیاد بوده دردش قابل تحمله اونقدی ...

ن کاملا سونو رو لبم حسش میکردم چند بارم بی حسی زد دیگه اخراش گفتم نمیخوام اگه برگردم عقب انجامش نمیدم

ن کاملا سونو رو لبم حسش میکردم چند بارم بی حسی زد دیگه اخراش گفتم نمیخوام اگه برگردم عقب انجامش نمید ...

بیحسیشون اورجینال نبوده گلم هرچقد بیشتر بیحسی بزنی لب دیرتر رنگ میگیره استفاده زیادش خوب نیس

عزیزم منو راهنمایی می‌کنی لطفا

رنگ تیره اصلا نزنین چون یچیز دائمیه و توصورتم هست حتما حتما جای خوب برین چون ریموو کردن تتوی رنگی واقعا درصدش هزار باز از تتوی مشکی بیشتره واسه پوست سبزه ترکیب رنگ خیلی زیاد هست بنظرم یچیزی بزنین که نچرال باشه الان دوره طبیعی بودنه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم نمره

sepidkoh | 51 ثانیه پیش

سلامم

nazi25902590 | 56 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز