وای دیروز مث صگ خوندم امتحان دادم خوب بود میدونی نات بد بات نات گود بود ولی فکر کنم پاس شم نمیدونم جوابش کی میاد🥲🥲وای اگه پاس شم بهار دیگه کاملااااااا تموم میشه😭🥲
من دیشب خیلی حالم بد بود حالت تهوع داشتم نمیدونم چه کوفتی خوردم چیز خاصی هم نخوردم بیشتر به خاطر استرس بود انگار😑😑😑تا الان گرفتم خوابیدم🥲🥲🥲🥲
باید جبران کنمممم
بریم امروزم یه چیزی بهمون اضافه شه
من ژاپنی رو نتونم حداقلش میخوام چینی رو بخونم اون یه کوچولو ظرفیتش بیشتره امیددارم بهش🥲
من هنوز ثبت نام نکردم امروز ثبت نام کنیم؟ بعد یه چیزی شنیدم میگفتن باید تایید سوابق کنی یعنی چی چی میگن اینا