2777
2789
من عمومیای امشبم مونده باید اونا رو شروع کنم الان ولی بریدم یه ربع استراحت اعلام میکنمجیسونگ شی اینج ...

دقیقااااااااااا اولش خدااااست😭😭

خیلی قفلیه

من عمومی نخوندم امروز اصن وای فکر کنم تا دو بیدار بمونم

صبح باید ثبت نام کنییییمممممم

🫶

دقیقااااااااااا اولش خدااااست😭😭خیلی قفلیهمن عمومی نخوندم امروز اصن وای فکر کنم تا دو بیدار بمونمصب ...

حالا صبح ثبت نام نکن وایستا ببینیم چی به چیه 

فعلا دفترچه بیاد ببینیم چه تصمیماتی اتخاذ فرمودن

آره اینجا اولش جیسونگ یجوری وارد میشه کلا تورو به یادم میاره  


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حالا صبح ثبت نام نکن وایستا ببینیم چی به چیه فعلا دفترچه بیاد ببینیم چه تصمیماتی اتخاذ فرمودنآره این ...

مثل برق و باد داره میگذره😭🥲😀

واااای ارهههه

یکی این تیکه ی هان یکی هم اونجاکه سونگمین وایساده میخونه بقیه دورشن😀😀😀😀❤️

🫶

چاگی تو پارسال ترمیم معدل دادی؟ پریسال دیپلم گرفتی؟

اره من ۴۰۲ دیپلممو گرفتم 

ترمیم معدلمم برا کنکور ۴۰۳ بود

از ترمیم معدل چه خبر میتونیم دوباره ترمیم کنیم؟

🫶

اره من ۴۰۲ دیپلممو گرفتم ترمیم معدلمم برا کنکور ۴۰۳ بوداز ترمیم معدل چه خبر میتونیم دوباره ترمیم کنی ...

هانی صبح دفترچه گذاشتن ترمیم نمیدن به کسایی که ۴۰۳ ترمیم دادن اما دفترچه رو برداشتن دعا کن عوضش کنن

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

ما از دیروز داریم تحلیلش میکنیم 

همه پشت کنکوریا قفل میشه ترازشون و ترمیمی ها تحت فشار امتحانا نمیتونن خوب بزنن احتمال افزایش تراز وجود داره و کلا یازدهم و کنکور مهمه

ببین تو معدل نهاییت هم فوق العاده بشه ترازت یکمی بالای ۹۰۰۰ میشه اما کنکور میتونه تا ۱۲۰۰۰ بره پس برنده کسیه که کنکور فوق العاده بزنه و نهایی یازدهم رو بترکونه

از امروز حداقل ۳ ساعت بزار واسه نهایی های یازدهم خیلی جدییییی

تا دفترچه جدید بیاد

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
معلمم کم کم ۸ سال باید برم شایدم ۳۰سال😂

ما هم دعا کنید از سال دیگه بریم دانشگاه

هر روز یه ماجرایی داریم

روح و روان و جسم و جان برامون نزاشتن

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ما از دیروز داریم تحلیلش میکنیم همه پشت کنکوریا قفل میشه ترازشون و ترمیمی ها تحت فشار امتحانا نمیتون ...

خوبه پس میشه

بخونم حداقل نسبت به خودم پشیمونی نداشته باشم

من همه رو امتحان ندادم همه رو ثبت نام کردم اما فکر کنم فکر کنم فقط‌ دینی و سلامت و بهداشت رو امتحان دادم بقیه رو میتونم امتحان بدم نه؟

بعد مطمئنم نیستم جایی هست که برم نگاه کنم کدومارو امتحان دادم؟

🫶

خوبه پس میشهبخونم حداقل نسبت به خودم پشیمونی نداشته باشممن همه رو امتحان ندادم همه رو ثبت نام کردم ا ...

آره آره آره واااایییی همه غیبتیا رو میتونی امتحان بدی سلامت و بهداشت که اصلا مهم نیست دینی چند بودی؟ 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز