جدیدا بعد همین بانو اوک خیلی وایرال شدهههه خوششون اومده ازش میگفتن بیون ووسوک بعدی 😭😂
اره ببین من موقع دیدن این سریال همزمان ازش متنفر بودم حالا جلوتر بری میفهمی چرا هم براش گریه میکردم و عاشقش بودم اون یکی نقشش در واقع😂😂😂
اولین سریالی که ازش دیدم خیلی وقت پیش بود انگار🥲😭😂
Police University بود اونجا نچسب بود تقریبا برام🗿🤣اینجاعاشقش شدمممم
یه سریال دیگه هم تازه اومده ازش فکر کنم همه قسمتاش باهم
اومد کد تروما بود یه همچین چیزی رتبه هشت نتفلیکس بود
من نیم ساعت اول قسمت یکش رو دیدم تو حتما ببینش به نظرم پزشکیه کلی انگیزه میگیری😭😭🤓👍من تو همین نیم ساعت میخواستم دکتر شم🤣🤣🤣