2777
2789
🥲🩷

هانی تاثیر یازدهم و دوازدهم قطعی شد یازدهم رو بخون دوازدهمم ترمیم مجدد میدن اما هنوز امضا نشده فعلا همه رو بخون تا تایید بشه دینی دوازدهم رو بخونی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هانی تاثیر یازدهم و دوازدهم قطعی شد یازدهم رو بخون دوازدهمم ترمیم مجدد میدن اما هنوز امضا نشده فعلا ...

هووووف امروزت چطور بود نشستم خوندم ۱۰ ساعت الانم بانو اوک نگاه کردم تازه وااااای خدااااااا خیلی بد تموم شد این قسمتش امیدوارم قسمت بعدیش اوکی شه🥲🥲

چخبر تو چه میکنی

حالت بهتره🥲💖

🫶

هووووف امروزت چطور بود نشستم خوندم ۱۰ ساعت الانم بانو اوک نگاه کردم تازه وااااای خدااااااا خیلی بد ت ...

آره هانی خوبم بیشتر از ۱۰ میخونم حالم بد میشه منم ده میخونم ولی با کیفیت 

این روزا فیزیک و ریاضی زیاد میخونم خستم میکنه 

مباحث تا کجا پیش رفته چاگی؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

بانو اوک رو ۳ قسمت دیدم بقیه اش رو ندیدم 

الان جهنم سینگلی فصل ۴ میبینم خیلی حال خوب کنه  حالمو دگرگون میکنه اونقدر خندیدم در حد فصل ۱ و ۲ خوبه تا قسمت ۴ دیدم وااای دکس عالیه با اون خانومه که سنش زیاده تو مجریا

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره هانی خوبم بیشتر از ۱۰ میخونم حالم بد میشه منم ده میخونم ولی با کیفیت این روزا فیزیک و ریاضی زیاد ...

اره با کیفیت خوندن مهم تره👍💖

همه رو تقریبا اوکیم الان بیشتر رو تست دارم کار میکنم با یازدهم دوازدهم ها رم میخوام شروع کنم🔪

🫶

بانو اوک رو ۳ قسمت دیدم بقیه اش رو ندیدم الان جهنم سینگلی فصل ۴ میبینم خیلی حال خوب کنه حالمو دگرگو ...

جهنم سینگلی هم دوست دارم هم ندارم یه مشت ادم خوشگل پولدار با بخت خوب ☹️💅🏻نمیخوااااام اههه😭😭😭🤣

دکس خیلییییییی خوبه عاشقشمم خیلی چهرش تایپمه🥲😔💖یه برنامه دیت دیگه هم هست فکر کنم اسمش exchange بود اونو دیدی؟قشنگه؟

🫶

اره با کیفیت خوندن مهم تره👍💖همه رو تقریبا اوکیم الان بیشتر رو تست دارم کار میکنم با یازدهم دوازدهم ...

آفرین هانی منم شروعشون کردم باز احبار ضد و نقیض میاد ولی الان نخونم دیگه خیلی دیر میشع

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
جهنم سینگلی هم دوست دارم هم ندارم یه مشت ادم خوشگل پولدار با بخت خوب ☹️💅🏻نمیخوااااام اههه😭😭😭🤣د ...

نه اینو ندیدم جهنم سینگلی فصل ۱ و ۲ و نصف ۳ رو دیدم فصل ۴ هم خوبه تا اینجا وایب خوبی میده دوست دارم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
نه اینو ندیدم جهنم سینگلی فصل ۱ و ۲ و نصف ۳ رو دیدم فصل ۴ هم خوبه تا اینجا وایب خوبی میده دوست دارم

Zen جنی رو شنیدی پشمااااام خیلییییی قشنگههههههههههه خیلیییییی وایب موزیک های ۲۰۱۸ میده نمیدونم میدونی منظورم یا نه وااااای خیلی ام ویش خوش ساخته خیلییییی قشنگهههه اصلا نمیدونم چی بگمممم

🫶

Zen جنی رو شنیدی پشمااااام خیلییییی قشنگههههههههههه خیلیییییی وایب موزیک های ۲۰۱۸ میده نمیدونم میدون ...

واااای خیلی خوبههههه آره یه وایب خاصی داره منم دوسش داشتمممممممم

هانی فارسی فرمول ۲۰ بگیر بعد یکی هست تو آپارات درس به درس میره جلو عالیه دکتر مجتبی احمدونده اسمش..با اون درس به درس بخون

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز