2777
2789

قبلا مال جی وای پی بود که......درسته؟ 

خیلییییی خوبهههههههههه 

بزارن کنکورمونو بدیممممم بعددددد کامبک بدن منو یکی بکشه تو کتاب دوباره    وی از ماتریکس خارج شد  

امضات گویای همه چیزه.....

وااای من بدون کیپاپ نمیتونم ....نمیتونم


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
قبلا مال جی وای پی بود که......درسته؟ خیلییییی خوبهههههههههه بزارن کنکورمونو بدیممممم بعددددد کامبک ...

اره قبلا تو جی وای پی بودن حیحی 😭

وااااااای منممممممممممممم

خیلی خوشحالم یکی مث تو همفازمو پیدا کردم 

یو ار مای سولمیت

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

یکم دیگه تحمل کنیمممممم تموم میشه

🫶

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اوخیییی عسیسممممموااااای منم دوباره قفلی زدم رو گاتسون🥲😭😭😭نشسته بودم ام وی های قدیمی رو میدیدممم ...

منم الان رفتم سراغ ام وی های قدیمی فردا هم میدونم وسوسه میشم

خودتو بزن به خواب  تا بره 

چه معنی داره ما درس داریم کسی بیاد خونمون

مامان منم امروز این دو تا وروجک رو میخواست بزاره پیش من اونقدر غر زدم بردشون...درس داریم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
منم الان رفتم سراغ ام وی های قدیمی فردا هم میدونم وسوسه میشمخودتو بزن به خواب تا بره چه معنی داره م ...

😭😭😭والا

من این صد روز باقی مانده میخوام خودمو محروم کنم🥲🔪صدمو بزارم ببینم چی میشه

🫶

اره قبلا تو جی وای پی بودن حیحی 😭وااااااای منمممممممممممممخیلی خوشحالم یکی مث تو همفازمو پیدا کردم ...

یههههه سیسیسیی یور مای سولمیت  خوبه که تورو پیدا کردم

تحمل کنیممممم و خوب بخونیم دیگه سال دیگه با خیال راحتتتتت همه کیپاپ رو لحظه به لحظه دنبال میکنم نمیزارم هیچی از دستم در بره  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
😭😭😭والامن این صد روز باقی مانده میخوام خودمو محروم کنم🥲🔪صدمو بزارم ببینم چی میشه

درستش همینه منم کلا گوشیمو جمع کردم خیلی میرم تو عالم معنا   همش مغزم میخواد فرار کنه از درس بخاطر همین بیا ۱۰۰ مونو بزاریم قبول شیم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
یههههه سیسیسیی یور مای سولمیت خوبه که تورو پیدا کردمتحمل کنیممممم و خوب بخونیم دیگه سال دیگه با خیا ...

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فقط چند ماه دیگه تماااااااام

امروز یکم کمکاری کردم ولی ۷ ساعت خوندممم

🫶

درستش همینه منم کلا گوشیمو جمع کردم خیلی میرم تو عالم معنا همش مغزم میخواد فرار کنه از درس بخاطر ه ...

یه سینمایی خوب دیدم تو استراحتت ببین خیلییییی حاااااااال داد

اسمش watching 2019 قشنگ ادرنالینم زد بالا

رو لی جو هاک پدصگ کراش زدم روش ولی خیلی رواعصاب و کثافت بود🥸🤣😭

🫶

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭فقط چند ماه دیگه تماااااااامامروز یکم کمکاری کردم ولی ۷ ساعت خوندممم

نکنننن کم کاری نکن من ۱۱ خوندم سر دردای شدید گرفتم بخاطر گردنم...گردنبند طبی خریدم اونو ببندم واقعا دارم از جونم مایه میزارم 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
نکنننن کم کاری نکن من ۱۱ خوندم سر دردای شدید گرفتم بخاطر گردنم...گردنبند طبی خریدم اونو ببندم واقعا ...

عزیزممم

تو الگوی منیییییییی

پریود بودم دلدرد گرفتم خوابیدم الان ولی بیدارم شاید تا سه به سانس دیگه هم بخونم😃

🫶

یه سینمایی خوب دیدم تو استراحتت ببین خیلییییی حاااااااال داداسمش watching 2019 قشنگ ادرنالینم زد بال ...

یاااا خود خدا با پوسترشم آدرنالین میزنه بالا...ترسیدم جدی جدی....اعصابم ضعیفه نمیکشم هارور ببینم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
یاااا خود خدا با پوسترشم آدرنالین میزنه بالا...ترسیدم جدی جدی....اعصابم ضعیفه نمیکشم هارور ببینم

یعنی نزدیک بیست دقیه اخر فیلم پشمااااام ریخت😐😐😐😐🗿🤣میدونی ترسناک نیس فقط همین هیجانیه فضای فیلم کلا تو یه پارکینگه از این مدل فیلما میدوستمممم خیلییییی

🫶

عزیزمممتو الگوی منییییییییپریود بودم دلدرد گرفتم خوابیدم الان ولی بیدارم شاید تا سه به سانس دیگه هم ...

هانی بخواب که بدنت کم نیاره صبح زود پاشو پریودم هستی استراحت کن آهن و ویتامین ب هم بخور ..‌لنتی من کلا یه هفته خوبم یه هفته قبل و بعد پریودی هم داغونم...استراحت لازم میشم افت فشار میگیرم تاااا میتونی استراحت کن بجاش زود پاشو بخون فردا رو شب خوانی نکن انرژی رو میگیره

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
یعنی نزدیک بیست دقیه اخر فیلم پشمااااام ریخت😐😐😐😐🗿🤣میدونی ترسناک نیس فقط همین هیجانیه فضای فیلم ...

من اعصاب ندارم یکی بود دختره لال بود یه پسره افتاده بود دنبالش...شب خوابم نمیبرد بدنم میخارید از استرس...راه میرفتم تو خونه...من بی ظرفیتم هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هانی بخواب که بدنت کم نیاره صبح زود پاشو پریودم هستی استراحت کن آهن و ویتامین ب هم بخور ..‌لنتی من ک ...

مثلا بخوابم ۵ پاشمم میتونم تا ۸ صبح جبران کنم فکر کنم اینطوری بهتر باشه

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز