واااااااهاااااااایییی جی بی خیلیی هاته پدصگ خیلییییی اره همون قدر هات و باجذبه 🥲🥲🥲😭😂
گاتسون که دیگه برا جی وای پی نیست راستی
ولیییی واااهاااای فک کنننن چی میشه امساااااااااااال هم بلک پینک هم اکسو هم بنگتن کامبک دارن حس میکنم داریم برمیگردیم به زمان های قدیم🥲😭😭😭😭😭😭😭
خیلیییی قشنگ بود اهنگههههه من فقط تایتل رو گوش دادم هموز بقیه البومشون رو ندیدم البته
میخوام برم برا پارت یونگجه بمیرمممم قربون خنده هاش🥲🔪