2777
2789
چه خبررررااااااا همه چی اوکیه

الان بهترم بازم افت فشار پیدا کردم دیروز و دیشب فشارم بالا نمیومد بابام سرم زد واسم اما از صبح باز تهوع دارم بعد این همه تلاش و زحمت میگه راضی نیستم به خودت فشار بیاری....سکووووت میکنم سکووووت

دعا کن امسال برم یونی

تو خوب میخونی؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان بهترم بازم افت فشار پیدا کردم دیروز و دیشب فشارم بالا نمیومد بابام سرم زد واسم اما از صبح باز ت ...

اووووووووخی عزیزمممممم 

اینقدر به خودت فشار نیار استراحتم داشته باش 

الان بهتری؟؟

تموم میشه بالاخره موقع اعلام نتایج ارزششو داره🥲💞

🫶

الان بهترم بازم افت فشار پیدا کردم دیروز و دیشب فشارم بالا نمیومد بابام سرم زد واسم اما از صبح باز ت ...

وااااااااای وااااااااااااااای تیزر گاتسون رو دیدیدیدییدیییییتینیحیححین

بالاخرهههههههععععع 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭من برم گمشمممصمصمصمصمصم

🫶

الان بهترم بازم افت فشار پیدا کردم دیروز و دیشب فشارم بالا نمیومد بابام سرم زد واسم اما از صبح باز ت ...

خیلیییی قشنگگگگگگ بوددددددددد موزیک ویدیوشوننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭وای اونجاش که جکسون میگه عای گات سون گلدن رینگز🥲🥲🥲😭😭😭😭😭😭😭😭💞😭💞😭💞😭😭😭😭😭💞😭💞😭💞😭💞💞😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭صدای یونگجه خیلییی بهشتییییی وقت تغییر امضا فرارسیده🥲🥲🥲🥲🥲

🫶

اووووووووخی عزیزمممممم اینقدر به خودت فشار نیار استراحتم داشته باش الان بهتری؟؟تموم میشه بالاخره موق ...

امیدوارم هانی

فقط بشع

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
خیلیییی قشنگگگگگگ بوددددددددد موزیک ویدیوشوننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ...

ندیدممممنننمممممممنممنمم

جی بی هم هست؟؟؟؟؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ندیدممممنننمممممممنممنممجی بی هم هست؟؟؟؟؟

همشون هستننن😭😭😭😭 وااااای قفلی ام رو اینترو که جی بی میخونه اینقدرررررر قشنگهههههههههههههههههههههههه

🫶

یونگجه زیادی کیووووتههههههموهای جکسون و یوگیوم هم خیلیییی خفننننننه حس میکنم پیر شدم تا اینا کامبک ب ...

هولی شتتتتتتتت    آی لاو ایت

خیلی خوشحال شدم دوباره دیدمشوننننننن....جی بی    یونگجه    یوگیوم    همه بهتر شدن حتی از قبل حتی مارک

استایلاشون رو دوست داشتم حسم میگه یه آهنگ خفن که ترند بشه هم میدن تازه شروعشه

جی وای پی انگار داره واسه برگشت بی تی اس آماده میشه میهواد دو تا گروه رو بیاره تو رقابت

جی بی

جی بی 

جی بی

جی بی  

کلا وایب جی بی و مینگیو مثل همه توام موافقی؟ نمیدونم چرا اینجوری حس میکنم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  

ور آر یو هانی؟؟؟؟؟ من گوشیم تازه بدستم رسیده ام وی رو دیدم خاموشش میکنم میدم بابام...مامانم خیلی پایس میده بهم بابام ولی نمیده

نومو چوآ.... وااای من قبلا گات سون استن میکردم خیلی دوستشون داشتم آهنگ کال مای نیم رو دوباره گوشش دادم رفتم به گذشته  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
هولی شتتتتتتتت آی لاو ایتخیلی خوشحال شدم دوباره دیدمشوننننننن....جی بی یونگجه یوگیوم همه ...

واااااااهاااااااایییی جی بی خیلیی هاته پدصگ خیلییییی اره همون قدر هات و باجذبه 🥲🥲🥲😭😂

گاتسون که دیگه برا جی وای پی نیست راستی

ولیییی واااهاااای فک کنننن چی میشه امساااااااااااال هم بلک پینک هم اکسو هم بنگتن کامبک دارن حس میکنم داریم برمیگردیم به زمان های قدیم🥲😭😭😭😭😭😭😭

خیلیییی قشنگ بود اهنگههههه من فقط تایتل رو گوش دادم هموز بقیه البومشون رو ندیدم البته 

میخوام برم برا پارت یونگجه بمیرمممم قربون خنده هاش🥲🔪


🫶

ور آر یو هانی؟؟؟؟؟ من گوشیم تازه بدستم رسیده ام وی رو دیدم خاموشش میکنم میدم بابام...مامانم خیلی پای ...

اوخیییی عسیسممممم

وااااای منم دوباره قفلی زدم رو گاتسون🥲😭😭😭

نشسته بودم ام وی های قدیمی رو میدیدممممممم

وای الان یه نفر خونمونه اصلا ازش خوشم نمیاددددددد نمیخوام حتی برم بهش سلام کنم ولی مامانم میکشتم😭چرا نمیرن خونشون ساعت ۱۲ شبه😭😭😭😭😭😭😭

🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش