2777
2789
نه هنوز مشخص نیست اما خب تا شب امتحانات مشخص میشه تصویب شده اما هنوز امضای نهایی نشده

ای خداااا😭😂🥲وای من این پیامتو دیشب دیدم فکر جوابتو دادم ولی دیشب خواب افتادم 😐😐😐تو خواب جوابتو داده بودم😂😂😂😂

🫶

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ نامپیون جدییییید پیدا کردم واست

من قفلییییی صگیییییی زدم رو این اهنگگگگگ

تو نت فکر کنم پیداش نمیکنی خیلی پرطرفدار نییست ولی خیلیییی قشنگهههه متنشش خیلیی دوست دارم باهاش گریه کنم😭😭😭😭😭

اسمش miss you tonight از Johnny Hyunh

تو یوتوب بزن

🫶

ههههههههه.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

۱۴۰۳/۶/۲۹

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

ای خداااا😭😂🥲وای من این پیامتو دیشب دیدم فکر جوابتو دادم ولی دیشب خواب افتادم 😐😐😐تو خواب جوابتو ...

منم اینجوریم چون تو ذهنم جواب میدم میبینی خوابم میبره یا میرم یا هر چی فکر میکنم جواب دادم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
سلااااااااااااااااااااااام سیسی خوبییییییی چه خبر💖💖

سلام استاد.

خبری نیست.

🥰🥰🥰🥰🥰🥰

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

🥲💖شرمنده هانی من چند وقته اصلااااا دقت نکردم پیامامو چک کنم

خب الآن بیا توی پیام‌رسان الآن بهت پیام میدم بیا.

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز