آره خیلی خوب میشه اگه جز وی آی پی ها باشه
من حس میکنم ۰۱۱ میره آخرش سراغ دختر اون مرده یا یجوری خودشو فدا میکنه
اون اونی ترنسه هم خودش رو فدای بارداره میکنه نمیدونم این حس رو دارم
وااای خیلی خوبه واقعا بازیگره خیلی وایبشو دوست دارم آره خودشه دوندگان نیمه شب من اونو نصف شب تو اتاقم دیدم قشنگ یادمه آروممیخندیدم
LOVe ScOUt اسم سریالس حس کردن موفقیتیه بهم انگیزه میده
الان کمرم هم درد میکنه دیگه از گردن گذشته هانی