2777
2789
بوص بهتتت هعی فیلم جهیون رو دیدم راستش دوسش نداشتم 🤡🤡🤡تنها نقطه مثبتش خود جهیون بود😔🥸🥸😂😂

فداتتتتت   آره بعضی فیلم ها برای جذب مخاطب آیدولها رو میارن 

هانی یه ام وی دیدم از هانبین zb1 کاوره فکر کنم bad boy واااای دنسش وااای دنسش واااای دنسش نومو چوآ....

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
فداتتتتت آره بعضی فیلم ها برای جذب مخاطب آیدولها رو میارن هانی یه ام وی دیدم از هانبین zb1 کاوره ف ...

وای خیلی رومخم بود اخه موضوع کلی فیلم خیلی خفنننن بود میتونستن خیلیی باحال بسازنش ولی کسل کننده بود یعنی ۴۵ دقیقه از فیلم داشتن دور سر خودشون میچرخیدن🤡🤡🤡

راجب این بود که جهیون یه پسریه که میتونه اینده رو ببینه بعد میره به یه دختری میگه که تو ۶ ساعت دیگه میمیری دختره هم همراه میشه باهاش تا نجات پیدا کنه و قاتلو پیدا کنن خب این موضوعش خیلیییییی باحاله ولی افتضاح کلیشه ایش کرده بودن😐😐😐😐

واااااهااااااایییییی اجرای استودیو چومش رو میگی فکر کنممم خیلییییییی خوبه این بشررر😭

🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای خیلی رومخم بود اخه موضوع کلی فیلم خیلی خفنننن بود میتونستن خیلیی باحال بسازنش ولی کسل کننده بود ...

من فهمیدم البته خودم به تنهایی نه ها همه اینو میگن کارگردانی خیلی مهمه و تجربه بازیگر کلا منم خوش ساخت رو ترجیح میدم مثلا اکثر سریالای jtbc خوش ساختن انگار بودجه اش بیشتره یا نسخه های نتفلیکسی بخاطر همین واقعا گاهی یه سریال میبینم انگار تک تک اجزا خوبن ولی شبیه قرمه سبزی جا نیافتاده میمونه  مامان بزرگم همه چیز رو با قرمه سبزی جا افتاده مقایسه میکنه وااای من امروز خوب خوندم دوپامینم بالاس....

آره خیلی خوب بودددددددد من پرفورمنسش رو دوست داشتم

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
من فهمیدم البته خودم به تنهایی نه ها همه اینو میگن کارگردانی خیلی مهمه و تجربه بازیگر کلا منم خوش سا ...

افرین دقیقاااااااااااا یکی jtbc یکی هم tvn من خیلییی این دو تا رو دوست دارم باز jtbc انگار از لحاظ بصری بیشتر اهمیت میدن به قول تو یعنی همین هزینش خوبه

قشنگ گفتییی دقیقاااا😂😂😭اینجوری میشی که دوست داری ببینیش ولی همزمان نکته مثبتی نمیبینی که ادامه بدی 

اقا یه چیززز باحال اهنگ bolo از penomeco رو صد در صد شنیدییییش خیلی ترنده تو کیپاپ من میدونستم فیته با ydg ولی نمیدونستم ydg پسر همون پیرزنه تو اسکویید گیمه😀😀😀😀😀😀همون پلیر 007 اهههههههه من عاشق سبک خوندنشمممم

🫶

افرین دقیقاااااااااااا یکی jtbc یکی هم tvn من خیلییی این دو تا رو دوست دارم باز jtbc انگار از لحاظ ب ...

آره تی وی ان هم هست این دو تا کلا خوش ساخت ترن تو مخش تی وی کره

آرررره اینو تو کلیپای اسکویید گیم دیدم فهمیدم خیلی خوبههههههههههه خوبم بازی کرده...چرا این ۱۲۵ اینقدر رو اعصاب منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چاگی من دلم نمیاد قسمت آخرو ببینم الان تا ۶ دیدم چکار کنم ببینم؟ الان ذهنم درگیره ولی میترسم جای حساس بمونه تا تیر  

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره تی وی ان هم هست این دو تا کلا خوش ساخت ترن تو مخش تی وی کرهآرررره اینو تو کلیپای اسکویید گیم دید ...

وای این مین سووووو اره خیلی رو مخ منم هستتتت این همون بود که گفتم تو فصل یک نقش اون وی آی پی ها بود که ماسک گوزن داشت 

ولی فکر نکنم نفوذی باشه و به فصل اول ربط داشته باشه ما ها کلونیممم🥲🥲😂😂🤡

اره سیسی جای فاکینگ حساس تموم میشه🔪🥲

🫶

وای این مین سووووو اره خیلی رو مخ منم هستتتت این همون بود که گفتم تو فصل یک نقش اون وی آی پی ها بود ...

ولی بنظرم ربط داره ذاتش رو تو قسمت ۶ نشون داد سر سنگ کاغذ قیچی....قشنگ رو نرومه

وااای نگم از کانگ هانول چقدر این بشر خوبهههه من تو عاشقان ماه ازش خوشم‌ نیومد یه سینمایی داره با پارک سوجون پلیسن اونوهم دوست داشتم واقعا

اوف من رفتم امشب یکم سریال جدید ۱۵ مین دیدم قسمت ۷ رو ندیدممممم هنوز...اوف تحمل ندارم یجا تموم بشه که خیلی حساس باشه اونوقت هی ذهنم درگیرش میمونه

من امروز ۱۲ خوندم قردا هم ۱۲میخونم

لاو یووووو


چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
این منو توییم

من اون پایینی هستم چون خیلی سفید نیستم  اصلا یجورایی معلومه زجر کنکور کشیده است و سنش بیشتره  تو اون کیوت بالاییه هستی    

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ولی بنظرم ربط داره ذاتش رو تو قسمت ۶ نشون داد سر سنگ کاغذ قیچی....قشنگ رو نرومهوااای نگم از کانگ هان ...

وای اگه باشه که خیلیی خفن میشه

کانگ هانول خیلییی بازیگر خوبیه دقت کردی همه ژانری میتونه بازی کنه

اسمش دوندگان نیمه شب بود اگه اشتباه نکنم خیلی خوبه😂😂

چه سریالی داری میبینی؟

افرییینیینینن دوازده عالیههههه💖 من تاحالا دوازده ساعت نخوندم گردن درد نمیگیری؟🥲😭😂

🫶

وای اگه باشه که خیلیی خفن میشهکانگ هانول خیلییی بازیگر خوبیه دقت کردی همه ژانری میتونه بازی کنهاسمش ...

آره خیلی خوب میشه اگه جز وی آی پی ها باشه 

من حس میکنم ۰۱۱ میره آخرش سراغ دختر اون مرده یا یجوری خودشو فدا میکنه

اون اونی ترنسه هم خودش رو فدای بارداره میکنه نمیدونم این حس رو دارم

وااای خیلی خوبه واقعا بازیگره خیلی وایبشو دوست دارم آره خودشه دوندگان نیمه شب من اونو نصف شب تو اتاقم دیدم قشنگ یادمه آروم‌میخندیدم

LOVe ScOUt اسم سریالس حس کردن موفقیتیه بهم انگیزه میده

الان کمرم هم درد میکنه دیگه از گردن گذشته هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
وای اگه باشه که خیلیی خفن میشهکانگ هانول خیلییی بازیگر خوبیه دقت کردی همه ژانری میتونه بازی کنهاسمش ...

آره خیلی خوب میشه اگه جز وی آی پی ها باشه 

من حس میکنم ۰۱۱ میره آخرش سراغ دختر اون مرده یا یجوری خودشو فدا میکنه

اون اونی ترنسه هم خودش رو فدای بارداره میکنه نمیدونم این حس رو دارم

وااای خیلی خوبه واقعا بازیگره خیلی وایبشو دوست دارم آره خودشه دوندگان نیمه شب من اونو نصف شب تو اتاقم دیدم قشنگ یادمه آروم‌میخندیدم

LOVe ScOUt اسم سریالس حس کردن موفقیتیه بهم انگیزه میده

الان کمرم هم درد میکنه دیگه از گردن گذشته هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
وای اگه باشه که خیلیی خفن میشهکانگ هانول خیلییی بازیگر خوبیه دقت کردی همه ژانری میتونه بازی کنهاسمش ...

آره خیلی خوب میشه اگه جز وی آی پی ها باشه 

من حس میکنم ۰۱۱ میره آخرش سراغ دختر اون مرده یا یجوری خودشو فدا میکنه

اون اونی ترنسه هم خودش رو فدای بارداره میکنه نمیدونم این حس رو دارم

وااای خیلی خوبه واقعا بازیگره خیلی وایبشو دوست دارم آره خودشه دوندگان نیمه شب من اونو نصف شب تو اتاقم دیدم قشنگ یادمه آروم‌میخندیدم

LOVe ScOUt اسم سریالس حس کردن موفقیتیه بهم انگیزه میده

الان کمرم هم درد میکنه دیگه از گردن گذشته هانی

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
آره خیلی خوب میشه اگه جز وی آی پی ها باشه من حس میکنم ۰۱۱ میره آخرش سراغ دختر اون مرده یا یجوری خودش ...

کاش ترنسه زنده بمونه

وای این سریاله اگه قشنگ بود بگو تا منم ببینمم


🫶

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز