2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

معمولا باید بیست به بالا باشه خوب به همسرتون تقویت کننده بدید و برید پیش اورولوژیست تا درمان بشه

یه دوره دارو مصرف کرده کمتر بود یکم بیشتر شد ولی ایندفعه دکتر دارو نداد

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
عزیزم اگه خدا بخاد با یکی هم میگیره مورفولوژی اسپرم ویا تحرک اسپرم و تعداد اسپرم اینها هم حیلی مهم ...

همشون خوب بود فقط تعداد کمه

عشق های امــروزی بی نامقابل انتقال به غیر و معاف از احساس می باشند 🙄 
یه دوره دارو مصرف کرده کمتر بود یکم بیشتر شد ولی ایندفعه دکتر دارو نداد

باید دارو تا باردار شدنت بخوره و قطع نکنه

اگر میشه برای شادی روح پدرم یک صلوات بفرستید  

رهاجون دکترمن میگفت حتی با ۵ میلیونم داشتیم ک باردار شدن..خدا باید بخاد.

منم مشکل شوهرم مثل شوهرشماس.

هنوز کمتر.بزور دارو و امپول رسید ب ۱۲ .بعد قط دارو رسید ب ۵نیم.

ولی بازم‌امید دارم ب خدا.اون اگ بخاد میشه بقیش الکیه باورکن.

دو سال که منتظر بودم...خسته بودم از همه جا...تا آخرش شبای قدر... رفتم پیش امام رضا..امام مهربونی ها...معجزه کرد آقام برام..شکرت خدا...شکرت آقام...دعاکنیدبازم برام..🙏🌹❤امیدوارم انتظار تمام منتظرا هر چه سریعتر با خوش خبری تموم بشه...خودم انتظار کشیدم میدونم چقد سخته...به تاریخ 23/12/97پسر گلم رو بقل گرفتم. خدای مهربونم قسمت همه ی منتطرا کن این حس قشنگو🙏🙏🙏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز