درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 عنوان پریودی 142 بازدید | 10 پست سلام خانما وقتتون بخیرمن تقریبا ۳ روزه که پریودم عقب افتاده و بعضی موقع ها حالت تهوع دارم یه بچه ۱۰ ماهه دارم و اصلا نمیخوام دوباره باردار بشم به نظرتون چیکار کنم؟و اینکه چیکار کنم سریع پریود بشم ؟ 1403/06/29 | 08:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کیک_یخچالی عضویت: 1401/10/13 تعداد پست: 10191 احتیاط میکردی مامان دو تا فرشته کوچولوی شیطون❤وزن اولیه ۷۱ کیلوگرم(۱۶ مهر۴۰۲). ۲۲ آذر : ۶۳٫۶۰۰ گرم.۱۵ دی ماه۶۲ کیلوگرم. ۲۰ بهمن ۶۱ کیلو 😍🧿 ۱۵ اسفند ۶۰ کیلو 🥰 وزن فعلی ۵۹/۴۰۰😍
درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 اول رابطه مسکوک داشتی؟اگه آره بی بی بزن نه ما جلوگیری میکردیم مشکوک نداشتم
درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 من زعفرون غلیظ میخورم پری میشم زودی منم دو روزه میخورم ولی نشدم
درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 اول یه بی بی بزن همین الان زدم منفیهبازم لازمه برم آزمایش بدم؟
manootahaa عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 7097 نه ما جلوگیری میکردیم مشکوک نداشتم هورمونات بهم ریخته باید بری دکتر
جفت_شش عضویت: 1401/03/13 تعداد پست: 1523 همین الان زدم منفیهبازم لازمه برم آزمایش بدم؟ بی بی معمولا بعد از چهار پنج روز صبح ناشتا که غلظت ادرار بیشتره بهترین جواب رو میده، نمی دونم سیستم بدنت چه جوریه، علائم دیگه ای نداری؟ خدایا تو بساز، تو بسازی قشنگه...!
درسا۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1403/06/29 تعداد پست: 11 بی بی معمولا بعد از چهار پنج روز صبح ناشتا که غلظت ادرار بیشتره بهترین جواب رو میده، نمی دونم سیستم ... نه