سلام فقط سرزنشم نکنیدو نگید نمیخوادو چمیدونم از این حرفا همع چیزو خودم میدونم تو رابطه ایی هستم ک تا خونشون میرمو با پدرش سر ی سفره غذا میخوریم اوایل خیلی نسبت بهم شوقو ذوق داشت ولی کم کم دیداراشو کم کرد بعدم زنگو پیاماشو ب بهونه کارو این مسائل میگه دوماه دیگه جلو میام ولی این رابطه مزخرف داره بهم اسیب میزنه حس میکنم انرژیشو جای دیگه صرف میکنه ک برای من انرژی نداره از خونشون تا خونمون نیم ساعت الی40دقیقه فاصلست ب من میگه راه دوره ولی درصورتیکه راه های دورتر از اینو واسه تفریح میره من بهش میگم بیا میگه اسنپ بگیر خودت بیا ک گفتم من بنظرم سبک بازیه ی دختر بره حالا ب اصرار اینم یبار همچین کاری کردم اینم بگم هیچ نوع رابطه ج ن سی هم نیست تو رابطمون بنظرتون چی بگم تموم کنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.