2789

خیلی از فضای اینستا بدم میاد 

سم خالصه

چند توصیه کوتاه اما کاربردی : کد ملی تو حفظ باش ، مسواک بزن ، سرزده جایی نرو ، درستو بخون ، با آدم پاچه پاره بحث نکن ، کتاب بخون ، ورزش کن ، تو کار کسی دخالت نکن ، سعی کن برای خودت درآمد داشته باشی ،و در آخر بجای اینکه از پیشرفت بقیه ناراحت بشی خودتو ارتقا بده ، اینجوری حال خودتم خیلی بهتره (#تضیمنی) 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من از این یارو بدم میاد به زنا و دخترا میگه کک س شمالیه چقدر ازش متنفرم چقدر بی شخصیت کاملا مشخصه مریضه اختلال شخصیت خودشیفتگی داره اصلا قابل درک نیست مردم چرا فالوش میکنن ،ی نره خر شمالی که پز ماشیناشو میده به زنا توهین میکنه ضده زنه بیشعور اصن میبینمش حالم بهم میخوره حیف بچه هامون این اشغالارو تو اینستا میبینن این نره خرای هوس باز و خراب و ضد زنو،لخت لخت میاد میشینه استوری میزاره خودشیفتس همش دنبال نمایشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792