من از این یارو بدم میاد به زنا و دخترا میگه کک س شمالیه چقدر ازش متنفرم چقدر بی شخصیت کاملا مشخصه مریضه اختلال شخصیت خودشیفتگی داره اصلا قابل درک نیست مردم چرا فالوش میکنن ،ی نره خر شمالی که پز ماشیناشو میده به زنا توهین میکنه ضده زنه بیشعور اصن میبینمش حالم بهم میخوره حیف بچه هامون این اشغالارو تو اینستا میبینن این نره خرای هوس باز و خراب و ضد زنو،لخت لخت میاد میشینه استوری میزاره خودشیفتس همش دنبال نمایشه