2777
2789
عنوان

آلرزی

72 بازدید | 7 پست

سلام خانما من نمی‌دونم به چی آلرژی دارم  فقط دستام تا آرنج میخاره طوری که زخم میشه بنظرتون از آلژی هست یا گرمی دونه های ریز میزنه میخارونم یهو خون میاد یا آب از دونه ها

حساسیت پوستیه

پماد دگزامتازون بگیر روزی دو یا سه دفعه تمدید کن خوب میشه 

«💌خدایا شکرت❤️»¹⁴⁰³-¹²-¹⁶ بالاخره بعد ³ سال بی‌بی‌چکم مثبت+شد🌹خدایآ تو چقدر مهربونی،بهترین عیدیه عُمرمو ازت گرفتم خودت تا آخر مواظبش باش تا بیاد بغلم و بشه نور چشم من و باباییش🌹❤️»📮«¹⁴⁰⁴-¹-⁵صدای قلب کوچولو و مهربونتو شنیدم مادر الهی شکر برای اون ⁵ثانیه ،الهی قسمت منتظرآ🤲🏻🥲❤️»..¹⁴⁰⁴-²-⁶ برای اولین بار دست و پای کوچولوتو ،صورت و بدنتو دیدم❤️..¹⁴⁰⁴-²-¹⁰جیگرگوشه م امروز مامان بابا رو خیلی ترسوندی..¹⁴⁰⁴-³-¹⁷(آنومالی)دنیامون آبی شد الهی شکر که سالم و سلامتی💙پسرم لحظه شماری میکنیم برای بغل کردنت🫂..¹⁴⁰⁴ـ⁵ـ¹ عشقِ مامان،چقدر هر روز که بزرگ تر میشی و لگد‌های قوی تر میزنی با وجود درداش ذوقتو دارم 🥺💙 خدارو هزاران بار شاکرم بخاطر وجودت ²⁴هفته‌و⁴روزه مهمونه دلمی مامان🤲🏻⁸آبان¹⁴⁰⁴ منتظرتم مامانی بیای و به سلامتی به اندازه ⁹ ماه دلتنگیام بغلت بگیرم و لذت ببرم از نگاه کردن تو چشمای نازت💙نور چشمیم،قند روزای تلخ مادر،گل پسرم²⁸مهر¹⁴⁰⁴اومد تا یه عمر دلیل دلخوشیمون باشه💎🧿🤲🏻خدایا شکرت خودت نگهدار پسرم باش که من سرش سالها دویدم ساده بدستش نیاوردما خدایا خودت شاهدی🥲🤲🏻💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آنپولشم زدم یه مدت خوب میشه دوباره برمیگرده

مال منم همینجوریه...از من وقتی مراعات نمیکنم و شوینده به دستم میخوره یا گرمیجات زیاد میخورم دوباره برمیگرده اسم پمادی که میزنم اشتباه گفتم بالا.. گلم اسمش (کلوبتازول) نوار سبز رنگ داره روش

بنظرم دو تا بگیر و هر جای دستت زخم شده بزن تونستی ببند دستتو نتونستی ام که هیچ بزار بمونه یک هفته نشده استفاده کنی کامل می‌ره

فقط بعدش باید مراعات کنی..سعی کن شامپو سر و بدن بچه و صابون بچه و کلا شوینده ی بچه استفاده کنی یه مدت

«💌خدایا شکرت❤️»¹⁴⁰³-¹²-¹⁶ بالاخره بعد ³ سال بی‌بی‌چکم مثبت+شد🌹خدایآ تو چقدر مهربونی،بهترین عیدیه عُمرمو ازت گرفتم خودت تا آخر مواظبش باش تا بیاد بغلم و بشه نور چشم من و باباییش🌹❤️»📮«¹⁴⁰⁴-¹-⁵صدای قلب کوچولو و مهربونتو شنیدم مادر الهی شکر برای اون ⁵ثانیه ،الهی قسمت منتظرآ🤲🏻🥲❤️»..¹⁴⁰⁴-²-⁶ برای اولین بار دست و پای کوچولوتو ،صورت و بدنتو دیدم❤️..¹⁴⁰⁴-²-¹⁰جیگرگوشه م امروز مامان بابا رو خیلی ترسوندی..¹⁴⁰⁴-³-¹⁷(آنومالی)دنیامون آبی شد الهی شکر که سالم و سلامتی💙پسرم لحظه شماری میکنیم برای بغل کردنت🫂..¹⁴⁰⁴ـ⁵ـ¹ عشقِ مامان،چقدر هر روز که بزرگ تر میشی و لگد‌های قوی تر میزنی با وجود درداش ذوقتو دارم 🥺💙 خدارو هزاران بار شاکرم بخاطر وجودت ²⁴هفته‌و⁴روزه مهمونه دلمی مامان🤲🏻⁸آبان¹⁴⁰⁴ منتظرتم مامانی بیای و به سلامتی به اندازه ⁹ ماه دلتنگیام بغلت بگیرم و لذت ببرم از نگاه کردن تو چشمای نازت💙نور چشمیم،قند روزای تلخ مادر،گل پسرم²⁸مهر¹⁴⁰⁴اومد تا یه عمر دلیل دلخوشیمون باشه💎🧿🤲🏻خدایا شکرت خودت نگهدار پسرم باش که من سرش سالها دویدم ساده بدستش نیاوردما خدایا خودت شاهدی🥲🤲🏻💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز