2777
2789
چی شد؟بخاطر دخترم خاموشش کردم

پدر ضیا پسرشو کشت 

آدم ها برای کسانی که دوستشان دارند قانون ها را می شکنند و برای افرادی که مطلوبشان نیستند قانون میگذارند 💔 افسردگی یک خشم علیه خود است ، انتقامی است که آدم به جای زندگی از خودش میگیرد . وقتی اتفاق می افتد که احساس میکنی دنیا ، خدا و سرنوشت به تو ظلم کرده اند و تو به جای مبارزه یا پذیرش ، خودت را مجازات میکنی ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی شد؟بخاطر دخترم خاموشش کردم

شیس، ضیا رو کشت

بچه ضیا هم همون موقع تو زندان بدنیا اومد

سال ها خودتو عذاب میدی ‏تا در نگاه دیگران بالا بری ‏بعد که همین دیگران رو از نزدیک میشناسی ‏میفهمی که چه قدر به خودت ظلم کردی ‏و به خاطر کسانی خودتو رنج دادی ‏که خودشون پر از عیب و ایراد و کمبودن ‏لطفا خودتو زندگی کن و به خاطر خودت تلاش کن تا شرمنده خودت نشی
واقعا!؟خاااک بر سرش...

مجبور شد 

یا باید پسرشو میکشت 

یا تمام خانوادش اعدام میشدن

آدم ها برای کسانی که دوستشان دارند قانون ها را می شکنند و برای افرادی که مطلوبشان نیستند قانون میگذارند 💔 افسردگی یک خشم علیه خود است ، انتقامی است که آدم به جای زندگی از خودش میگیرد . وقتی اتفاق می افتد که احساس میکنی دنیا ، خدا و سرنوشت به تو ظلم کرده اند و تو به جای مبارزه یا پذیرش ، خودت را مجازات میکنی ...

واقعا!؟خاااک بر سرش...

آره خاک تو سرش ولی اگه نمیکشتش باید کل خونواده اعدام میشدن

سال ها خودتو عذاب میدی ‏تا در نگاه دیگران بالا بری ‏بعد که همین دیگران رو از نزدیک میشناسی ‏میفهمی که چه قدر به خودت ظلم کردی ‏و به خاطر کسانی خودتو رنج دادی ‏که خودشون پر از عیب و ایراد و کمبودن ‏لطفا خودتو زندگی کن و به خاطر خودت تلاش کن تا شرمنده خودت نشی
چطوری کشتش؟ضیا فهمید پدرش میخواد بکشتش؟

آره باهم حرف زدن همو دیدن😟🥲

سال ها خودتو عذاب میدی ‏تا در نگاه دیگران بالا بری ‏بعد که همین دیگران رو از نزدیک میشناسی ‏میفهمی که چه قدر به خودت ظلم کردی ‏و به خاطر کسانی خودتو رنج دادی ‏که خودشون پر از عیب و ایراد و کمبودن ‏لطفا خودتو زندگی کن و به خاطر خودت تلاش کن تا شرمنده خودت نشی
وای هرچی دخترم رو سرگرم کردم صحنه اصلیه زود نیومد بعدشم دخترم گفت مامان حرف نزن میخوام سریال ببینم ن ...

دختر منم گفت میخوام ببینم اما من کنترل دادم دست داداشش که یعنی کار داداشِ  

آخیچه تلخ...این بعثی ها خیلی جنایتکار بودن

🥲🥲👌👌

سال ها خودتو عذاب میدی ‏تا در نگاه دیگران بالا بری ‏بعد که همین دیگران رو از نزدیک میشناسی ‏میفهمی که چه قدر به خودت ظلم کردی ‏و به خاطر کسانی خودتو رنج دادی ‏که خودشون پر از عیب و ایراد و کمبودن ‏لطفا خودتو زندگی کن و به خاطر خودت تلاش کن تا شرمنده خودت نشی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز