2777
2789
عنوان

از دیشب

112 بازدید | 4 پست

شروع کردم به صورت جدی فراموشش کنم

و خب اینبار واقعا تونستم با اینکه بازم کمی اذیتم

ولی حس و حال قبل از اون داره برمیگرده

دوباره حس و حال خستگی خودکشی دوباره همون فضا 

من دیشب به خدا قول دادم

ولی الان 

 ...مقن...                                                            یعنی آدمی که گوشه‌گیر و کم‌حرفه، آدمی که خسته‌ست و حوصله‌ی آدمای جدید رو نداره و زیاد اجتماعی نیست، ولی بقیه فکر میکنن که خودش رو می‌گیره و گوشت تلخ به نظر میاد.

بهت تبریک میگم،دخترقوی هستی👏👏

اگه نامه ها و عکساش ر‌و‌پاک نکردی پاک کن😅


این هم بدون تاوقتی کامل فراموشش کنی حس و حالت سینوسیه


یه ساعت خوبی یه ساعت بد....

ولی مطمئن باش به زودی کاملللل فراموش میکنی وحالت عالی میشه و بعدش یه آدم خوب جایگزینش میشه ان‌شاءالله

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهت تبریک میگم،دخترقوی هستی👏👏اگه نامه ها و عکساش ر‌و‌پاک نکردی پاک کن😅این هم بدون تاوقتی کامل فرا ...

ممنونم حتما اونا رو هم کم کم پاک میکنم همه رو با هم پاک کنم خیلی سخت میشه😬

امیدوارم تجربه سخت ولی میشه گفت خوبی شد 🤝

 ...مقن...                                                            یعنی آدمی که گوشه‌گیر و کم‌حرفه، آدمی که خسته‌ست و حوصله‌ی آدمای جدید رو نداره و زیاد اجتماعی نیست، ولی بقیه فکر میکنن که خودش رو می‌گیره و گوشت تلخ به نظر میاد.
طبیعی خب ولی قوی باش خودتو سرگرم کن اونقد وقتت پر کن که فکرت سمتش نره

اوهوم حتما ممنونم 

 ...مقن...                                                            یعنی آدمی که گوشه‌گیر و کم‌حرفه، آدمی که خسته‌ست و حوصله‌ی آدمای جدید رو نداره و زیاد اجتماعی نیست، ولی بقیه فکر میکنن که خودش رو می‌گیره و گوشت تلخ به نظر میاد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز