خدایی بعضیا اینقدر با هم صمیمی ان چقدر شانس دارن از بچگی تا الآن رفیق نداشتم اگ داشتم رفیق نبودن دشمن بودن ی تمومش فیلم از سرنوشت هاشم سهراب تو حقیقت باهم رفیقن تو مصاحبه ها همه جا از هم. تعریف میکنن میگف ک ی. جوری باهاش رفیق شدم انگار از بچگی میشناسمش
خوشبحال شون
بنام غرور و قربانی هایش:)) سوال ...درمورد حسابداری داشتید یا عربی زبان در خدمتم"😅💕💜