بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
فقط هنگ بودم کارتو دادم بهش ،گفم شاید من استباه شنیدم بعد که رسید دیدم هیچی نتونسم بگم طرف از همکارای قبلیمه ،نتونسم چیزی بگم ،تو سالنشم چند تا اشنا بودن چیزی نگفم
زنگ میزدی به صنف شونگرچه رئیس صنف خودش بدترهمن هفته پیش با دخترم رفتم دوتا کوتاهی و یه اصلاح ابرو ک ...
منم پارسال رفتم رنگ موهام4تومن گرفت موهامو سوزوند رنگیم که میخواستم در نیاورد.. خواهرم اومد دعوا کرد باهاش زنیکه پرید بهمون. الانم هروقت از جلو مغازش رد میشم میگم خدا لعنتت کنه