هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و.... شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه. ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔
شاید به نظر برسه پادشاه،پادشاهی کند ،اما دراصل این ملکه است که هیئت مدیره رو اداره میکنه 😎 من میتوانم غرش سکوت یک زن را بشنوم (توماس سانکارا ) فمینسم مربوط به قوی تر کردن زنان نمیباشد زنان از قبل قدرتمند بوده اند این درباره تغییر برداشت جهانی درباره قدرت میباشد
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و.... شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه. ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔
سپاس یزدان دختری ایرانی ام/از نژاد و تیره ساسانی ام/به کوروش به ارش به جمشید قسم/به نقش و نگار تخت جمشید قسم/یگانه پرستم اهورایی ام/زِ بد گونه های جهان عاری ام/به کردار و پندار نیکو منم/شاه ایران دختر کوروش منم پاینده ایران✌🏻
از بعضی اتفاقا که بگذری ، دیگه نه چیزی قشنگه نه سخت! مثل مرگ یه عزیز … 🖤😞 دلتنگتم بابای مهربونم الهی دورت بگردم دارم میمیرم از غم نبودنت خدا به دلمون صبر بده خیلی سخته نبودت خیلیییی😭😭😭
از بعضی اتفاقا که بگذری ، دیگه نه چیزی قشنگه نه سخت! مثل مرگ یه عزیز … 🖤😞 دلتنگتم بابای مهربونم الهی دورت بگردم دارم میمیرم از غم نبودنت خدا به دلمون صبر بده خیلی سخته نبودت خیلیییی😭😭😭
هیچ وقت به آدما نگید"چرا اینقدر میخوابی؟""چرا انقدر جوش میزنی""چرا انقدر چاقی"تا کی میخوای درس بخونی""چرا برای چندرغاز میری سرکار؟""این همه تو خونه میمونی که چی بشه"و.... شایداون بین پریدن از یه ساختمون ۲۰ طبقه ، و بیخیال شدن از کاری که سالهاست براش تلاش کرده ،درس خوندنی که پر از فشار عصبی،فعالیت بدنی که نتیجه رو نمیبینه، بیماری که هر روز باهاش دسته و پنجه نرم میکنه و جنگی که راجع بهش با هیشکی حرف نمیزنه و سعی میکنه پیروز بشه ،.ویه حرف شما ممکنه اون لیوان صبری که با چنگ و دندون نگهش داشته...لبریز بشه. ساعت ۱ بامداد ۹/۲۵ نی نی ام از پیشم رفت🖤😔💔