2777
2789
عنوان

سکته مغزی شدید

749 بازدید | 12 پست

دیدین کسی سکته مغزی شدید کرده باشه استفراغ کنه هوشیاریش ۳ باشه ولی خوب شده باشه؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

اره

ولی ممکنه بعد سلامتی کامل

یه مشکل جزئی تو حافظه اینا پیدا شه


رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارهولی ممکنه بعد سلامتی کاملیه مشکل جزئی تو حافظه اینا پیدا شه

دورت بگردم. چجوری خوب شد؟چقدر طول کشید؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
دورت بگردم. چجوری خوب شد؟چقدر طول کشید؟

خدانکنه گلم

حدود دوماه

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

شرایطش چجوری بود؟ چندساله اش بود؟

حدود۵۵ اینا

بیماری دیگه ای نداشت

یه دفعه ای شد

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

سوره ی حمد بخون گاهی تو دلت

به معنیشم توجه کن

انشا الله هرچی به صلاحته

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

حدود۵۵ اینابیماری دیگه ای نداشتیه دفعه ای شد

فشار خون. خوب بود هیچیش نبود .یهو سکته کرد. استفراغ میزنه خیلی. تو سرش لخته خونه

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

یه آمپول هست دکتر میگه برای افزایش هوشیاری

اکثرا اینجا پیدا نمیشه خارجیش

از دکترتون بپرس

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

یه آمپول هست دکتر میگه برای افزایش هوشیاریاکثرا اینجا پیدا نمیشه خارجیشاز دکترتون بپرس

بیمار شماهم استفراغ زیادی میزد؟ خون تو سرش لخته شده بود؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

والا کسی نبوده اطرافم با این شرایط. اما یه دکتر مغز و اعصاب خوب میشناسم یک بار عمم رفته بود پیشش مشکلشو حل کرد.

اسمش دکتر محمد حسین میربلوک عه تو گوگل سرچ کنی رزومه و آدرس مطبش تو سایتش هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز