2777
2789
عنوان

عمل بینی

130 بازدید | 0 پست

بچه ها درمورد دکتر شهریار دادگری تو رشت اطلاعاتی دارین؟ خوب عمل میکنه؟من یه بینی طبیعی میخوام با ارتفاع بینیم مشکلی ندارم فقط افتادگیش میخوام برطرف شه و نوک گوشتیش ازبین بره 

سه نفرو خودم دیدم پیششون عمل کردن خوب شذن البته بینیشون استخونی بود ولی چندجا دیدم میگن دادگری عنل نکنین خوب نیس از یه طرفم تعریفشون رو زیاد شنیدم که بینی طبیعی خوبی درمیاره 

اگه میشناسین یا اشناهاتون اخیرا پیششون عمل کرده لطفا راهنماییم کنید❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز