قرار نیست وقتی یکی بهتون بدی میکنه همه رو جمع ببندید .
به علاوه اونقدر حقیرید که شاید کوچیک ترین مشکل رو انقدر بزرگ میکنید که زیر سوال ببرید همه چیز رو.
احترام رو باید به احترامتون گذاشت نه سنتون.
حقیر بودن و بی شعور بودنتون رو بیش از این به رخ نکشید، و گرنه در جا و مکان مناسب منم بی ادبم جیگر.