2777
2789
عنوان

فاقد عنوان

25 بازدید | 0 پست

قرار نیست وقتی یکی بهتون بدی میکنه همه رو جمع ببندید .

به علاوه اونقدر حقیرید که شاید کوچیک ترین مشکل رو انقدر بزرگ میکنید که زیر سوال ببرید همه چیز رو.

احترام رو باید به احترامتون گذاشت نه سنتون.

حقیر بودن و بی شعور بودنتون رو بیش از این به رخ نکشید، و گرنه در جا و مکان مناسب منم بی ادبم جیگر.

ناشناس من؛https://daigo.ir/secret/7413336697         کاربری اصلیم🌱؛بهارررشونممم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز