2777
2789
عنوان

پریود نمیشم

146 بازدید | 26 پست

رازیانه و سیاه دونه دارچین و زعفرون خوردم هنوز پریود نشدم یه هفته عقب انداختم به بارداری شک ندارم ، چون همیشه با کاندوم جلوگیری داریم فقط یه بار جلوگیری طبیعی داشتم 

بیبی چک بزنم یعنی ؟ 

شنیدم اسنپد خوبه برای پریود شدن تجربه دارید ؟ 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دمنوش ریشه شیرین بیان خوردم 

شدم

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

دوتا آمپول پروژسترون بزن

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   
دیدم الان 😑 قرصای سرما خوردگی عقب میندازه

واقعا ۱۸روز عقبم میترسم دوبار بیبی چک زدم منفی شده تو چقدر عقب افتادی

#فرمانده راهت ادامه داردخون توروشن کننده راه است. #خامنه ای یک تفکراست ویک تفکرهرگزنمی میرد...🇮🇷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز