واسم دعا کنید.چند وقته خ استرس دارم.بیشتر ب خاطر مدرسه ی پسرم
پسر من زیادی شیطنت داره امسال مدرسه اش عوض شده ب خاطر شایستگی های عمومی ش که پایین بود موقع ثبت نام از من تعهد گرفتن ک اگر شیطنت کرد اخراجش کنن😔میشه لطفن دعا کنید امسال سر عقل اومده باشه.امسال کلاس سومه