2777
2789

رفتی دکتر نشون بدی؟

حالا منم میخوام بکنم خطرناک نیست؟

برای سلامتی خواهرم اگر ممکن لطفا یک صلوات بفرستید.😔💔 این روزها که حالت خوب نیست، دلم برای لبخند شیرینت تنگ شده. می‌دونم که مریض بودن سخته، اما یادت باشه ما همیشه کنارت هستیم و تو تنها نیستی. تو قوی‌ترین دختر دنیا هستی، و مطمئنم خیلی زود حالت خوب می‌شه.دوقلوی تو هم مثل من نگران و دلواپسه. به قول بابا انگار وقتی تو حالت خوب نباشه، دنیا برای اون هم غمگین می‌شه و درد تورو میکشه. اما منتظریم که خیلی زود قوی و شاد برگردی و دوباره با هم بخندیم و خوش بگذرونیم.ما خیلی دوستت داریم و همیشه کنارت هستیم. قوی باش، عزیزترینم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چشمات چند بود 

                                                                             زخم زبان دردش حتی از بریدن دست با کاغذ بیشتر است. مراقب حرف هایمان باشیم :)                                      
وای منم اینقدر دام می‌خواد انجام بدم . مامانم میگه شاید برگرده

انجام بده یکسال هم خوب ببینی یکساله من راضی ام فقط این مورد چون زبادگوشی دست میگیرم شاید باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دبیر ریاضی ماز

uihgv | 5 ثانیه پیش

برای اولین بار

fatimati | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792