2777
2789

همیشه از سادگیم  استفاده شددد یک عمر محبت کردم به شوهرم با لباسای خاکی بغلش کردم😭😭😭😭😭😭همیشه بهش مگفتم عاشقتم دوست دارم میمیرم برات همیشه تو رابطه من پیش قدم بودم،،، آدما همه چوب سادگیشون میخورن....... یک عمر همیشه منو به الفاظ بد خطاب کرد همیشه بهم یه جوری دیگه نگاه کرددهمیشه حرفای نامربوط زد شک داشت  امشب زدم تو گوشش 😭😭😭😭😭😭😭😭

گوارای وجودش

حقشه

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دمت گرم که زدی.. ادم بی لیاقت لیاقتش زدنه.. ما زنا در حالت نرمالمون ساده ایم و مغزمون زیاد کار نمیکنه ولی وقتی گرگ بشیم و بزنیم سیم اخر، عاقلانه عمل میکنیم. مردها کلا در حالت نرمال عاقلانه عمل میکنن ولی وقتی بزنن سیم اخر ساده میشن و اشتباه میکنن

و من منتظر تو خواهم ماند همچون کلبه ای تنها...تا دوباره مرا ببینی و در من زندگی کنی و تا آن زمان پنجره هایم!درد خواهند کشید..

دمت گرم که زدی.. ادم بی لیاقت لیاقتش زدنه.. ما زنا در حالت نرمالمون ساده ایم و مغزمون زیاد کار نمیکن ...

لیوان چای ریختم روش هولش داد کلی فوش دادم بیرونش کردم از خونه بابام داشت خیلی زر میزد که تو آبروی بابات میبری حالا ببین 

[QUOTE=353127862]لیوان چای ریختم روش هولش داد کلی فوش دادم بیرونش کردم از خونه بابام داشت خیلی زر میزد که تو آبروی با ...[/QUOTE 

دمت گرررررم

و من منتظر تو خواهم ماند همچون کلبه ای تنها...تا دوباره مرا ببینی و در من زندگی کنی و تا آن زمان پنجره هایم!درد خواهند کشید..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز