زیاد خرید کردم طی چند سال. تخفیفهای خوبی دارن، بستهبندی محصولاتشون خیلی خوب و اصولیه، خصوصا اینکه برای شامپوها و محصولاتی که مایع هستن از سلفون استفاده میکنن که نشتی ندن حین ارسال. تاریخ انقضای محصولات هم همیشه خوب بوده.
تنها مشکلش اینه که ارسالشون سریع نیست