2777
2789
عنوان

تورا من چشم

61 بازدید | 0 پست

در راهم شباهنگام....

تو را من چشم در راهم

شباهنگام
در آن دم که بر جا دره‌ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یادآوری یا نه
من از یادت نمی‌کاهم
تو را من چشم در راهم...

گاهی نفس کشیدنت درد است و نکشیدنت مرگ...چه باید کرد درد کشید یا ... تو را گم کرده ام یا خویش را نمی دانم ...بعضی حرفها از جنس دردند ... گاهی کلام آنقدر درد دارد که در اعماق وجودت احساس می شود... goftino.com/c/Hnkpuf

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز