2777
2789
عنوان

ضخامت رحم

4701 بازدید | 16 پست

سلام دوستان من ضخامت اندومترم ۱۶ هستش دکتر گفت باید کورتاژ تشخیصی انجام بدی من با یه دکتر دیگه صحبت کردم گفت فعلا با قرص دوفاستون شروع کن حدودا ۲۵ روزه خونریزی دارم بعد از مصرف قرصمم مجددا لخته های خیلی بزرگ دفع کردن و الان هنوز خونریزیه وحشتانکی دارم با اینکه قرص مفنامیک اسید ۵۰۰ و ترنسید۲۵۰ میخورم نمیدونم چرا قطع نمیشه کیا شرایط منو داشتن خیلی میترسم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه میگن خوب نیست کورتاژ تا جایی که امکان داره انجام ندید

نه عزیزم این چه حرفیه،

دکترت اگه خوب باشه هیچ ضرری نداره کورتاژ، من از چندین متخصص پرسیدم، کورتاژ فقط رحم رو پاکسازی میکنه،

تازه به من گفته ۳ ماه دیگه میتونی باردار بشی

نه عزیزم این چه حرفیه،دکترت اگه خوب باشه هیچ ضرری نداره کورتاژ، من از چندین متخصص پرسیدم، کورتاژ فقط ...

من با این قرص دوفاستون خیلی لخته دفع کردم و دکتر گفت همون ضخامتهاست که ریزش پیدا کرده فقط اینکه جرا خونریزیم ایتقدر زیاده منو نگران کرده

چند روز خونریزی داشتی؟

من بخاطر سقط وحشتناک خونریزی کردم، هموگلوبین شد ۹،

یه تکه از جفتم مونده بود، دکترم گفت سریعتر باید کورتاژ بشی تا بیشتر از این ضعیف نشی، بعد از کورتاژم ۴ روز اینا فقط لکه بینی داشتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز