من قصد مهاجرت تحصیلی دارم
۹۹ درصد بخاطر اینکه رشته ای ک میخوام بخونم در آینده اینجا نداریم و فقط یکی دو دانشگاه دارن اونم خیلی امکانات کمی دارن و دانشجویان اون رشته منزوی هستن خودشونن و خودشون
و ارتباط کمی میتونن با هم رشته ای های خودشون تو جهان داشته باشن و محدودیت دارن
اون یه درصد هم بخاطر شرایط اقتصادی و فرهنگی