2777
2789
عنوان

عمل بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 2955 بازدید | 62 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قطب پزشکیه دیگه😂

لامصب تو اینستاگرام یه فیلم بود یارو می‌گفت اینو فقط شیرازی ها میفهممن وقتی همه یه جور و یه رنگ کلاه گذاشتن واسه چیه بعد زیرش نوشته بودن کاشت مو😂😂😂😂😂😂

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ببین مشکلم با نوکشه خیلی برده بالا دوستش ندارم میگم افتادگی پیدا میکنه؟

هم میاد پایین هم نوک بینی بیشترین نقطه ی ورمو داره ادم فک میکنه از دماغ قبلیه خودش بزرگتره تا دوماهگی خیلی توجه نکن تو ماه دوم بیشترین ورم کم میشه

راحت خیلی راحت مثل یه خوابیدن سر ظهر بود مراقبت های بعدش خیلی سختهتهران دکتر مصطفی کلانی

منم از بعدش میترسم. کاری به مراقبتاش ندارما میگذره. ولی از درد و کبودی میترسم از اینکه نفسم بالا نیاد بعد عمل و تامپون و گچ و ..😂😂 دیوونم 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

من شیراز عمل کردم عزیزم، درد یه ذرم نداره

منم شیرازم گلم 

کدوم دکتر؟ 

من از بعد عمل میترسم که حالم بد بشه کبود بشم و نفسم مشکل ساز شه. چون تماااام خانواده مخالفن و میگن عمل چیه بابا ول کن

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

دکتر نگار جعفری خب بعدش مراقبتش یکم سخته گلم ولی کاملا ارزش داره

اره منم همش میگم نهایتا یک هفته سختی، یک عمر اعتماد بنفس بالا😁 

لطفا یه صلوات واسم بفرستید🙏🌺 کاربری دست دونفره که یکیشون چندوقته نمیاد درگیر نینیِ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز