2777
2789
عنوان

عمل بینی

2955 بازدید | 62 پست

بچه ها ۴ روزه بینی مو عمل کردم امروز تامپون برداشت خیلی نوک اش رفته بالا به مرور میاد پایین؟ گفتم سوراخ های دیده نشه از جلو بعد خیلی هم ورم کرده چیکارش کنم؟

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خییییلیییی میاد پاین خیلیییی

ااا راست میگی من هی اعصابم خورد بود چرا آنقدر رفته بالا نوک اش خیلی باد کرده اصلا کل بینی باده

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ورمش کمتر بشه درست میشه تا دو سه ماه اول هیچی مشخص نیست

ببین مشکلم با نوکشه خیلی برده بالا دوستش ندارم میگم افتادگی پیدا میکنه؟

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ااا راست میگی من هی اعصابم خورد بود چرا آنقدر رفته بالا نوک اش خیلی باد کرده اصلا کل بینی باده

تاپیک های منو‌ببین اولش میگفتم چرا کوتاه و سر بالاس بعدشم گفتم دیگه نیاد پایین😂🤝

مبارکه منم ده روزه عمل کردم قشنگ معلومه ورم داره، سرش میاد پایینتر نترس

خدایا شکر😂😂😂😂

مبارک توهم باشه موندیم تو کبودی خواهر😂😂😂

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
تاپیک های منو‌ببین اولش میگفتم چرا کوتاه و سر بالاس بعدشم گفتم دیگه نیاد پایین😂🤝

دهنت سرویس دختر ،😂😂😂😂😂😂کی عمل کردی؟

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
من زیر چشام سبز شده😂انگار کتک خوردم

منم کبودم خواهر شوهرم امشب می‌گفت برو این قرص همکارم میگه برای کبودی بخر بخور گفتم من اصلا کبود نشدم گفت آره زیر چشم تو ببین بیچاره😂😂😂😂😂😂

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792